خبرگزاری کار ایران

رسانه‌های سوریه گزارش دادند:

وقوع انفجار و عملیات هلی برن در نزدیکی پایگاه ائتلاف بین‌المللی در دیرالزور

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۲۹۸

رسانه‌های سوریه از شنیده شدن چند انفجار و انجام عملیات هلی برن در نزدیکی پایگاه ائتلاف بین‌المللی در دیرالزور خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از عربی ۲۱، رسانه‌های سوریه اعلام کردند که دست‌کم صدای ۳ انفجار در نزدیکی یک پایگاه آمریکایی در شرق دیرالزور شنیده شده است.

رسانه‌های وابسته به دولت سوریه اعلام کردند که صدا انفجارها در نزدیکی میدان نفتی «العمر» در شرق دیرالزور که واشنگتن در نزدیکی آن پایگاهی ایجاد کرده است، شنیده می‌شود.

یک پایگاه خبری گزارش داد که انفجارها منجر به آتش‌سوزی شدید در منطقه شده است و بالگردهای ائتلاف بر فراز این مکان به پرواز درآمده‌اند.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه (وابسته به معارضان) اعلام کرد که این انفجارها به دلیل تمرینات نظامی نیروهای ائتلاف در میدان رخ داده است. 

در همین رابطه، پایگاه‌های خبری وابسته به مخالفان سوری اعلام کردند که نیروهای ائتلاف بین‌المللی با مشارکت «نیروهای دموکراتیک سوریه» (قسد) در دیرالزور یک عملیات هلی برن انجام دادند و دو نفر را دستگیر کردند که دلایل آن مشخص نیست. 

ائتلاف بین‌المللی مدعی است که عملیات هلی برن علیه عناصر و سرکرده‌های گروه تروریستی داعش انجام شده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز