خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

گفت‌وگوی تلفنی ماکرون و بن‌سلمان/ توقیف کشتی حامل سوخت یمن از سوی ائتلاف متجاوز سعودی/ شهادت ۳ افسر سوری در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۲۰۱

گفت‌وگوی تلفنی ماکرون و بن‌سلمان، توقیف کشتی حامل سوخت یمن از سوی ائتلاف متجاوز سعودی و شهادت ۳ افسر سوری در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، ارتش اوکراین از کشته شدن ۱۲۲ نفر در جریان بمباران روسیه در منطقه «لوهانسک» خبر داد.

- وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که محوطه آزوف‌استال به‌طور کامل آزاد شده است.

- مشاور امنیت ملی ایالات متحده اعلام کرد که این کشور به برقراری گفت‌وگوهای جدی با کره شمالی متعهد است و تمایل دارد تا «اقدام‌های متقابلی» را در راستای خلع سلاح هسته‌ای کره شمالی انجام دهد.

- در پی تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به برخی نقاط در جنوب دمشق، سه افسر سوری شهید شدند.

- ده‌ها نماینده کنگره آمریکا خواستار تحقیق درباره شهادت خبرنگار فلسطینی شدند.

- سخنگوی شرکت نفت یمن گفت که ائتلاف متجاوز سعودی در ادامه دزدی‌های دریایی خود، یک کشتی دیگر حامل سوخت یمن را توقیف کرده است.

- رئیس‌جمهوری ترکیه گفت که امروز -شنبه- با محوریت درخواست عضویت سوئد و فتلاند در ناتو، با دبیرکل این سازمان گفت‌وگو می‌کند.

- رئیس‌جمهوری فرانسه و ولی‌عهد عربستان طی تماس تلفنی پیامدهای جنگ اوکراین بر بازارهای انرژی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز