خبرگزاری کار ایران

ولادیمیر پوتین:

غرب با خودداری از دریافت منابع انرژی روسیه، دست به خودکشی اقتصادی زده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۱۳۸

رئیس‌جمهوری روسیه گفت که اتحادیه اروپا با خودداری از دریافت منابع انرژی روسیه، دست به خودکشی اقتصادی زده است.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه گفت که اتحادیه اروپا با خودداری از دریافت منابع انرژی روسیه، دست به خودکشی اقتصادی زده است.
وی تأکید کرد که اروپا در دراز مدت در حال تبدیل شدن به منطقه‌ای با قیمت‌های بالا برای منابع انرژی است. در عین حال، غرب از اعتراف به این که تحریم‌ها بود که منجر به افزایش تورم شد، خودداری کرده و تلاش می‌کند مقصر را در اطراف بیابد.
پوتین افزود: «امروز می بینیم که کشورهای اروپایی به دلایل کاملاً سیاسی، به دلیل جاه‌طلبی‌های خود و تحت فشار حاکم آمریکایی، تحریم‌های بیشتری را بر بازارهای نفت و گاز اعمال می کنند... همراه با منابع انرژی روسیه، اروپا ضرر خواهد کرد. فرصت دستیابی به سایر مناطق جهان و افزایش فعالیت‌های اقتصادی. این خودکشی اقتصادی، البته یک امر داخلی کشورهای اروپایی است».
وی ادامه داد: «روسیه نیز باید عملگرایانه عمل کند و از منافع خود استفاده کند».
پوتین گفت: «دولت... هر کاری که به ما بستگی دارد، انجام خواهد داد تا شرایطی را برای تغییر مدل‌های تجاری شرکت‌ها ایجاد کند - برای بهبود قابلیت‌های لجستیکی، ارائه یک سیستم پرداخت به ارزهای ملی».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز