خبرگزاری کار ایران

تشریح برخی از سیاست‌های دفاعی کره شمالی توسط رهبر این کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۴۱۲

رهبر کره شمالی در مراسمی که برای تجلیل از دست‌اندرکاران آزمایش موشکی موفق اخیر این کشور برگزار شده بود، بخشی از سیاست‌های دفاعی این کشور را مجدداً تشریح کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رسمی کره‌شمالی، «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی، با مقام‌ها، دانشمندان، تکنسین‌ها و کارکنانی که در حوزه صنایع دفاعی فعالیت دارند و در آزمایش موفق آخرین موشک بالستیک این کشور نقش داشته‌اند، دیدار کرده و با آنها عکس یادگاری گرفت. 

رهبر کره شمالی در جریان این مراسم که با استقبال و تشویق گرم حضار از وی آغاز شد، از تمامی سربازان کره‌شمالی که در راستای افزایش سطح بازدارندگی این کشور کوشش می‌کنند، تشکر کرد. 

وی در ادامه افزود: «ما باید در هر شرایطی قوی باشیم تا بتوانیم از صلح دفاع کنیم».

کیم همچنین از عزم حزب حاکم کره شمالی برای ایجاد توانایی‌های دفاعی به منظور دفاع از امنیت، مردم و آینده کره شمالی سخن گفت و اعلام کرد: «توانایی دفاعی در حقیقت به معنای بهره‌مندی از توانایی‌های قدرتمند تهاجمی است».

رهبر کره‌شمالی در ادامه تأکید کرد: «تنها کشوری که از قدرت بلامنازع نظامی برخوردار است، می‌تواند از وقوع جنگ جلوگیری و امنیت را تضمین کند و در برابر تهدیدات و باج‌گیری امپریالیست‌ها بایستد».

وی در خاتمه از انتظارش برای تقویت هرچه بیشتر توانایی هسته‌ای کره شمالی سخن گفت و بیان داشت که ما برای جلوگیری از بروز جنگ هسته‌ای، باید توانایی‌های خود در این حوزه را به بالاترین سطح ممکن برسانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز