خبرگزاری کار ایران

مقام روس:

متهم کردن روسیه به احیای اتحاد شوروی پوچ و احمقانه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۱۹۲

رئیس کمیته بین‌المللی شورای فدراسیون روسیه اتهامات آمریکا مبنی بر تمایل مسکو برای احیای اتحاد جماهیر شوروی را پیش‌گوئی‌های پوچ و بی‌اساس توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی،«کنستانتین کوساچف»، رئیس کمیته بین‌المللی شورای فدراسیون روسیه امروز -‌چهارشنبه- اعلام کرد که اتهامات آمریکا درباره تمایل روسیه به احیای اتحاد جماهیر شوروی صرف یک حدس و گمان پوچ است.

این سناتور روس تاکید کرد که طرف آمریکایی عمدا این تهمت‌ها را وارد فضای عمومی می‌کند.

وی افزود: «آمریکایی‌ها در سال‌های اخیر تاکتیک مشخصی را در پیش گرفته‌اند و آن تزریق گمانه‌زنی‌های فراوان و اتهامات مضحک و بی‌اساس به رقبای ژئوپلیتیک از جمله روسیه در فضای عمومی است».

کوساچف تاکید کرد: «هدف از این اقدامات دستیابی به یک هدف است که به وضوح قابل مشاهده ‌است و آن اجبار مخالفان به انکار و ارائه توجیهات و اثبات بی‌گناهی و عدم دخالت‌هایشان است».

وی در پایان گفت: «به نظر من، نباید در چنین تله‌های ساده‌لوحانه‌ای گرفتار شویم، به‌ویژه زمانی که این تله‌ها نه توسط شخصیت‌های طبقه دوم، که توسط طبقه سوم بیان می‌شوند».

پیش از این، «ویکتوریا نولاند»، معاون وزیر خارجه آمریکا گفته بود که واشنگتن بیم‌ آن دارد که «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهوری روسیه به دنبال ورود به تاریخ از طریق بازسازی اتحاد جماهیر شوروی باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز