خبرگزاری کار ایران

رابرت مالی:

اگر ایران از مذاکرات به عنوان پوشش استفاده کند، فشار را تشدید می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۳۵۹

نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران در آستانه دور جدید مذاکرات برجامی در وین، گفت که چنانچه ایران از فرصت مذاکرات پیش رو برای تسریع برنامه هسته‌ای خود استفاده کند، آمریکا و هم‌پیمانانش فشار بر این کشور را تشدید خواهند کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «رابرت مالی» نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران در آستانه دور جدید مذاکرات برجامی در وین، گفت که چنانچه ایران از فرصت مذاکرات پیش رو برای تسریع برنامه هسته‌ای خود استفاده کند، آمریکا و هم‌پیمانانش فشار بر این کشور را تشدید خواهند کرد.

وی مدعی شد: «اگر ایران بر این باور است که می‌تواند از این زمان برای ایجاد اهرم فشار استفاده کرده و بعد بگوید که خواستار چیز بهتری است، راه به جایی نخواهد برد. ما و هم‌پیمانان‌مان تسلیم چنین خواسته‌ای نمی‌شویم».

مالی افزود که چنانچه ایران از فرصت مذاکرات به عنوان پوششی برای تسریع برنامه هسته‌ای خود استفاده کند، ناگزیر خواهیم شد پاسخی بدهیم که ترجیح‌مان نیست. در این صورت کسی نباید از افزایش فشار بر ایران متعجب شود.

وی افزود: «امیدواریم به آن نقطه نرسیم، ولی اگر چنین اتفاقی بیفند، فشارها باید تشدید شود تا این سیگنال به ایران ارسال شود که انتخابش نادرست است».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز