خبرگزاری کار ایران

رافائل گروسی:

امیدوارم طرف ایرانی مایل به دستیابی به توافق باشد/ آماده بازگشت به تهران هستم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۸۰۵

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گفت‌وگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان، اعلام کرد که آماده بازگشت به ایران است.

به گزارش ایلنا، «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گفت‌وگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان، اعلام کرد که آماده بازگشت به ایران است.

وی با اشاره به سفر اخیر خود به ایران گفت که یکی از دلایل این سفر برقراری تماس با مقام‌های ایرانی بود.

گروسی ادامه داد: «همان‌طور که می‌دانید، دولت جدیدی روی کار آمده است و آنها دولتی هستند که باورهای محکمی در خصوص توافق هسته‌ای دارند. به همین دلیل برای من خیلی مهم و حتی ضروری بود که نسبت به آنها شناخت پیدا کنم، با آنها بنشینم، صحبت‌هایشان را بشنوم، مواضعشان درباره مسائل را بدانم و دیدگاه‌های خودم را درباره کارهایی که لازم است انجام شود به آنها منتقل کنم.»

وی افرود که دیدار با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه ایران نتایج قطعی نداشته است ولی در عین حال نسبت به دستیابی به توافق ابراز امیدواری کرد.

گروسی با اشاره به توئیت وزیر خارجه کشورمان، گفت که امیدوارم معنای آن، تمایل ایرانی‌ها برای دستیابی به توافق باشد و اگر لازم باشد، به ایران بازخواهد گشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز