خبرگزاری کار ایران

زاخاروا:

وقایع در مرز بلاروس نمونه‌ای از جنگ رسانه‌ای است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۱۳۵

سخنگوی وزارت خارجه روسیه وقایع موجود در مرز بلاروس را نمونه‌ای از یک جنگ رسانه‌ای توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از تاس، «ماریا زاخارووا»، سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز -‌دوشنبه- در همایش مشترکی با بلاروس در زمینه فضای اطلاعاتی در عصر دیجیتال گفت: «آنچه در مرز بلاروس رخ می‌دهد، نمونه‌ای از جنگ رسانه‌ای است، زیرا آماری از سیل مهاجرت به اتحادیه اروپا به طور کامل و علنی منتشر نمی‌شود».

زاخارووا افزود: «آنچه اکنون در مرز لهستان و بلاروس می‌بینیم، یک مدل و نمونه گویا از جنگ رسانه‌ای است. آنها ادعا می‌کنند که سه هزار عراقی به تهدیدی همه‌جانبه برای موجودیت اتحادیه اروپا تبدیل شده‌اند».

وی ادامه داد: «در عین حال ایتالیا اجازه ورود مهاجران را به تعداد بیشتر از کشورهای مختلف جهان در عرض چند روز می‌دهد. طبق ارقام هیئت‌های حفاظت از قانون ایتالیا، این کشور در سال به شصت هزار پناهجو اجازه ورود داده است. تفاوت کجاست؟ آیا پناهجویان در بلاروس غیرقانونی هستند؟ خیر! آنها به طور غیرقانونی به ایتالیا نفوذ می‌کنند، در حالی که در بلاروس به طور نظام‌مند وارد می‌شوند.»

زاخاروا گفت: «پس چه کسی برای چه کسی تهدیدی است و چرا در مورد آن صحبت نمی‌کنند؟ چون خود ما این کار را انجام می‌دهیم».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز