خبرگزاری کار ایران

نتایج نظرسنجی‌ها نشان داد:

پیروزی رئیس‌جمهوری کنونی بلغارستان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۰۵۳

نتایج مربوط به نظرسنجی از رای‌دهندگان شرکت‌کننده در انتخابات ریاست جمهوری بلغارستان نشان می‌دهد که رئیس‌جمهور بلغارستان با برتری چشمگیری در این انتخابات پیروز شده است.

به گزارش ایلنا‌ به نقل از خبرگزاری رویترز، نتایج مربوط به نظرسنجی از رای‌دهندگان شرکت‌کننده در انتخابات ریاست جمهوری بلغارستان نشان می‌دهد که «رومن رادف»، رئیس‌جمهور بلغارستان با برتری چشمگیری در این انتخابات پیروز شده است.

رادف ۵۸ ساله طبق نتایج نظرسنجی‌های اخذ شده از رای‌دهندگان به هنگام خروج از حوزه‌های رای‌گیری که در عین حال حاکی از ثبت یک رکورد جدید در شرکت کم رای دهندگان واجد شرایط بود، توانسته در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با نتیجه ۶۶ درصد بر رقیبش «آنتاستاس گرجیکوف» که ۳۲ درصد رای کسب کرده، پیروز شود.

این در حالی است که رادف در دور نخست این انتخابات که ۱۴ نوامبر برگزار شده بود هم با نتیجه‌ای قاطع پیروز شد اما نتوانست در همان دور کار را تمام کند.

رادف در ضمن خوشحالی از پیروزی‌اش به خبرنگاران گفت: «یک ماه سیاسی بی سابقه با دو نوع انتخابات در حالی به پایان رسید که به وضوح تمایل مردم برای تغییر، در هم شکستن فساد، دزدی و بی قانونی و حذف مافیا از قدرت را برجسته ساخت.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز