خبرگزاری کار ایران

تاکید «نجیب میقاتی» بر احیای روابط لبنان با همه کشورهای جهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۸۶۹

نخست وزیر جدید لبنان بر لزوم اتخاذ روش دولتی و سیاسی با عنوان احیای روابط با همه کشورها به ویژه کشورهای عربی تاکید کرد.

به گزرش ایلنا به نقل از روزنامه المدن، «نجیب میقاتی»، نخست‌وزیر لبنان تاکید کرد که باید یک روش جدید دولتی و سیاسی با عنوان احیای روابط با همه کشورها به ویژه کشورهای عربی اتخاذ کرد.

میقاتی گفت: «از روز اول که من برای تشکیل دولت تعیین شدم، به همه گفتم که نمی‌توانم ثلث معطل رارا به هیچ تیم یا حزبی بدهم. درست است که تلاش‌های زیادی برای به دست آوردن آن انجام شد ، اما من با تمرکز بر مکانیسم عمل شورای وزیران و برنامه‌ای که باید برای تحقق اصلاحات و دریافت کمک‌های بین المللی وضع شود، موفق شدم از همه موانع عبور کنم».

وی در ادامه افزود: «بر اساس انسجام و هماهنگی بین من و وزرا، معادله ثلث معطل به طور کامل از بین می‌رود و می‌توانم بگویم که در این دولت من بیش از دو سوم وزرا را بر اساس انگیزه‌های کار و هماهنگی انتخاب کردم».

میقاتی تاکید کرد: «اکنون زمان محاسبه سیاسی امتیازها ‌یا سهمیه‌ها نیست، بلکه زمان آن فرا رسیده است که یک کارگروه برای عبور لبنان از بحران‌های پی در پی‌، کاهش خطر سقوط و تسریع عملیات در پرونده‌های اساسی مربوط به بحران برق و سوخت و تهیه آن برای تسهیل شروع سال تحصیلی تشکیل شود».

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز