خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

استعفای دستیار ارشد فرماندار نیویورک/ دیدار وزرای خارجه عراق و عربستان در ریاض/ نقض حریم دریایی لبنان توسط رژیم صهیونیستی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۵۱۹

استعفای دستیار ارشد فرماندار نیویورک، دیدار وزرای خارجه عراق و عربستان در ریاض و نقض حریم دریایی لبنان توسط رژیم صهیونیستی از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، یک فروند قایق‌ جنگی رژیم صهیونیستی بار دیگر حریم دریایی لبنان را نقض کرد.

-  سفیر جدید انگلیس در ایران، در رشته توییت‌هایی از ایران به عنوان کشوری با تاریخ و فرهنگ بی‌نظیر یاد کرد و گفت که از ورود به این کشور هیجان‌زده است.

- منابع خبری از سفر مشاور امنیت جدید رژیم صهیونیستی به قاهره سفر دادند.

- وزیر خارجه عراق در جریان سفر به ریاض با همتای سعودی خود دیدار کرد.

- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) صدور احکام ظالمانه علیه ده‌ها فلسطینی و اردنی توسط دستگاه قضایی عربستان را به شدت محکوم کرد.

- نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از مواضع گروه ۷ که بدون ارائه هیچ سندی ایران را به دست داشتن در حمله به نفت‌کش «مرسر استریت» متهم کرده‌اند، استقبال کرد.

- نشریه «دیلی اکسپرس» از اعزام تیمی از نیروهای ویژه انگلیس به یمن برای شناسایی و دستگیری افراد متهم به حمله هفته گذشته به نفت‌کش «مرسر استریت»، خبر داد.

- دستیار ارشد فرماندار نیویورک شامگاه یکشنبه به وقت محلی از سمت خود استعفا داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز