خبرگزاری کار ایران

هدف دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در قبال ایران یکسان است/ تنها در روش اختلاف داریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۱۸۱

قائم مقام و معاون وزیر امور خارجه آمریکا در پاسخ به انتقاد سناتور تندروی جمهوری‌خواه در خصوص عدم قاطعیت رویکرد دولت فعلی آمریکا در قبال ایران، گفت که هدف کلی دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان، کاملا یکسان است.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «وندی شرمن» قائم مقام و معاون وزیر امور خارجه آمریکا در پاسخ به انتقاد «تد کروز» سناتور تندروی جمهوری‌خواه در خصوص عدم قاطعیت رویکرد دولت فعلی آمریکا در قبال ایران، گفت که هدف کلی دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان، کاملا یکسان است.

وی گفت که ما اهداف یکسانی داریم اما بر سر روش‌های رسیدن به آن اختلاف داریم.

تد کروز پیش از این در پستی اینستاگرامی خطاب به شرمن اعلام کرده بود که «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا در شش ماه گذشته در قبال ایران مماشات کرده و این رویکرد باعث افزایش درگیری‌ها و تشدید تنش‌ها می‌شود.

شرمن در پاسخ به این سناتور با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس درباره ماهیت برنامه هسته‌ای و سیاست‌های منطقه‌ای ایران، گفت که شما و من به طور مداوم درباره بهترین روش‌ها برای حصول اطمینان از عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای، توقف حمایت از تروریسم، توقف رفتارهای مخرب و تهدیدآفرینی‌ علیه متحدان و شرکای خود صحبت می‌کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز