خبرگزاری کار ایران

تحلیلگر سیاسی اوکراین:

زلنسکی به دام افتاده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۸۶۲

تحلیلگر سیاسی اوکراین تاکید کرد که رئیس‌جمهوری این کشور در سایه عدم وجود نتایج مثبت اقتصادی به همان دام رئیس‌جمهوری پیشین این کشور افتاده است.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، «ویکتور تاران»، تحلیلگر سیاسی اوکراین تاکید کرد که «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس‌جمهوری این کشور در سایه عدم وجود نتایج مثبت اقتصادی در همان تله‌ای گرفتار شده است که «پترو پوروشنکو»، رئیس جمهور پیشین گرفتار شده بود.

تاران گفت که شایعه‌های مربوط به استعفای قریب‌الوقوع «دنیس شمیهال»، نخست‌وزیر اوکراین قوت گرفته است، زیرا زلنسکی مدت‌هاست که قصد دارد نخست‌وزیر را به دلیل شاخص‌های نامطلوب اقتصادی و اجتماعی تغییر دهد.

وی افزود: «در واقع‌، زلنسکی در همان تله‌ای قرار گرفته است که سلف او پوروشنکو سه سال پیش به دلیل زبان و سند توموس گرفتار آن شد، زیرا چنین اموری بی‌فایده است. زلنسکی نیز در حال حاضر درست همین کار را تکرار می‌کند. پروژه‌های بزرگ ساختمانی و ویدیوهای اینستاگرام کره نیستند که بتوان آن‌ها را با نان آغشته کرد».

این تحلیل‌گر سیاسی تاکید کرد: «زلنسکی که به تحقق موفقیت‌های واقعی در اقتصاد کشور نیاز دارد، به خوبی می‌داند که با تکیه بر فیلم‌های خلاقانه و نشست‌های جاه‌طلبانه شورای امنیت و دفاع ملی اوکراین‌، پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آینده بسیار دشوار خواهد بود.«

به گفته تاران‌، در حال حاضر نیازی به بررسی جوانب مثبت و منفی نامزدهای منصب نخست‌وزیری نیست، زیرا همه تصمیم‌ها در دفتر رئیس‌جمهور اوکراین گرفته می‌شود و تنها عامل اصلی که در این حوزه نقش ایفا می‌کند، روابط شخصی با زلنسکی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز