خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

تکرار ادعاهای بی‌اساس سخنگوی پنتاگون علیه ایران/ گزارش‌ نیروی دریایی دانمارک درباره مشاهده ۲ ناو ایرانی در دریای بالتیک/ تحریم‌های آمریکا علیه مقام‌های کوبا

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۶۸۳

تکرار ادعاهای بی‌اساس سخنگوی پنتاگون علیه ایران/ گزارش‌ نیروی دریایی دانمارک درباره مشاهده دو ناو ایرانی در دریای بالتیک و تحریم‌های آمریکا علیه مقام‌های کوبا از جمله مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به سفر قریب‌الوقوع نخست‌وزیر عراق به این کشور، روابط بغداد و واشنگتن را راهبردی خواند.

- نیروی دریایی دانمارک از مشاهده دو ناو ایرانی در دریای بالتیک و در نزدیکی جزیره بورنهولم، متعلق به این کشور خبر داد.

- سخنگوی وزارت دفاع آمریکا با تکرار برخی ادعاهای اثبات‌نشده، ایران را به حمایت مالی و تسلیح عاملان حمله به نیروهای آمریکایی در عراق متهم کرد.

- خبرگزاری رویترز کزارش داد که یک شرکت چینی در خرید و انتقال نفت ایران و ونزوئلا به چین و دور زدن تحریم‌های آمریکا نقش داشته است.

- یک جنگنده روسی، اقدام به رهگیری جنگنده «اف‌جی‌آر-۴» نیروی هوایی آلمان بر فراز آب‌های بالتیک، کرد.

- وزارت خزانه‌داری آمریکا چند مقام کوبا از جمله وزیر دفاع این کشور را به دلیل نقض حقوق بشر در جریان سرکوب اعتراض‌های اخیر تحریم کرد.

- رئیس‌جمهوری فرانسه در واکنش به ماجرای بدافزار جاسوسی «پگاسوس» گوشی و خط تلفن همراه خود را عوض کرد.

- شهروند ۴۳ ساله فلسطینی در بازداشتگاه مسکوبیه در قدس اشغالی به شهادت رسید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز