خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

ورود ده‌ها کامیون حامل تجهیزات لجستیک از عراق به سوریه/ حمله راکتی به پایگاه ائتلاف آمریکایی در استان دیر الزور/ واکنش سازمان ملل متحد به تهاجم آمریکا به مواضع مقاومت

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۷۳۳

ورود ده‌ها کامیون حامل تجهیزات لجستیک از عراق به سوریه، حمله راکتی به پایگاه ائتلاف آمریکایی در استان دیر الزور و واکنش سازمان ملل متحد به تهاجم آمریکا به مواضع مقاومت از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، وزیر خارجه ایتالیا خواستار تشکیل یک تیم ضربت بین‌المللی برای مبارزه با تروریسم در آفریقا شد.

- منابع خبری از حمله راکتی به پایگاه ائتلاف آمریکایی در استان دیر الزور سوریه خبر دادند.

- عضو ارشد کمیته روابط خارجی سنای آمریکا طی مواضعی مداخله‌جویانه گفت که ایران هر چه سریع‌تر توافق با آژانس را تمدید کند.

- رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس درباره سیاست‌های منطقه‌ای ایران، خواستار در پیش گرفتن راهبردی جامع در قبال این کشور شد.

-  دو کاروان آمریکا متشکل از ۶۰ کامیون حامل تجهیزات نظامی، از طریق گذرگاه «الولید»، از عراق وارد سوریه شد.

- رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان دیدار با رئیس رژیم صهیونیستی در کاخ سفید، با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس در خصوص ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، گفت که به هر شکل ممکن مانع دستیابی این کشور به سلاح هسته‌ای می‌شویم.

- سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد در پی تهاجم آمریکا به مواضع مقاومت، نسبت به وضعیت نامتعادل منطقه ابراز نگرانی کرد.

- وزارت خارجه فرانسه طی موضعی مداخله‌جویانه، گفت که ایران همکاری با آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی را از سر بگیرد.

- سناتور جمهوری‌خواه ایالت اوکلاهما با استقبال از حمله آمریکا به مرز عراق و سوریه، گفت که این اقدام باید زودتر از اینها انجام می‌شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز