خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

ورود رئیس‌جمهوری آمریکا به بروکسل/ رای اعتماد پارلمان رژیم صهیونیستی به دولت جدید/ استقبال اعضای گروه ۷ از مذاکرات برجامی در وین

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۳۴۴

ورود رئیس‌جمهوری آمریکا به بروکسل، رای اعتماد پارلمان رژیم صهیونیستی به دولت جدید و استقبال اعضای گروه ۷ از مذاکرات برجامی در وین از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که با همتای روس خود در خصوص افت شدید سطح روابط واشنگتن و مسکو هم‌نظر است.

- نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به پایان حیات سیاسی خود نزدیک شده و به زودی از قدرت کنار گذاشته خواهد شد، گفت که در ایران به دلیل روی کار آمدن دولتی ضعیف و سازشگر در اسرائیل، جشن گرفته‌اند.

- پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) شامگاه یکشنبه به کابینه جدید این رژیم رأی اعتماد داد.

- رئیس‌جمهوری آمریکا شامگاه یکشنبه وارد بروکسل شد.

- شرکت‌کنندگان در نشست گروه ۷ در انگلیس، در پایان این نشست، با حمایت از مذاکرات برجامی در وین، خواستار بازگشت ایران و آمریکا به تعهدات خود در چارچوب توافق هسته‌ای شدند.

- مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که رایزنی درباره ایران از جمله محورهای گفت‌وگوی رؤسای جمهوری آمریکا و ترکیه در حاشیه نشست ناتو است.

- رئیس‌جمهوری آمریکا و نخست‌وزیر جدید رژیم صهیونیستی طی تماسی تلفنی درباره ایران گفت‌وگو کردند.

- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به انتصاب دولت جدید رژیم صهیونیستی تاکید کرد که برگزاری چندین دور انتخابات بیانگر عمق بحران سیاسی رژیم صهیونیستی به موازات بحران نظامی و امنیتی ادامه‌دار این رژیم در نتیجه مقاومت و پایداری ملت فلسطین است.

- وزیر خارجه آمریکا گفت که با توجه به سرعت پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران، لازم است مذاکراتی فشرده‌تر دنبال شود.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز