خبرگزاری کار ایران

سخنگوی گردان‌های قسام:

رژیم صهیونیستی و ارتش ضعیف آن را تحقیر کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۳۱۶

سخنگوی گردان‌های قسام در اظهاراتی پس از اعلام توافق آتش‌بس در غزه تاکید کرد که با عزم و اراده‌ای قوی، شرافتمندانه و مقتدرانه به نیابت از امت وارد این نبرد شدیم.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام در اظهاراتی پس از اعلام توافق آتش‌بس در غزه تاکید کرد که با عزم و اراده‌ای قوی، شرافتمندانه و مقتدرانه به نیابت از امت وارد این نبرد شدیم.

وی افزود: «توانستیم دشمن صهیونیستی و ارتش وحشی و  ضعیف آن را در این نبرد تحقیر کنیم».

سخنگوی قسام تاکید کرد: «خود را کاملا برای این نبرد آماده کرده بودیم».

ابوعبیده خاطر نشان کرد: «به طور صریح و واضح اعلام می‌کنیم که دشمن در سرتاسر فلسطین از حیفا گرفته تا رامون ضربات سختی را دریافت کرد. خواسته طرف‌های واسطه عربی برای آتش‌بس در غزه را پذیرفتیم و حملات گسترده از جنوب تا شمال فلسطین اشغالی را فعلا متوقف کردیم تا شیوه رفتار دشمن را به دقت زیر نظر داشته باشیم».

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که سخنان ابوعبیده به نمایندگی از تمامی گروه‌های مقاومت و با توافق همه آن‌ها بیان شده است.

مقاومت فلسطین تا آخرین لحظات قبل از اجرای رسمی توافق آتش‌بس، اراضی اشغالی را آماج حملات راکتی قرار داد و نشان داد که دشمن صهیونیستی هیچ حرفی برای گفتن در برابر مقاومت ندارد و در این جنگ هم شکست خورده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز