خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

حملات گسترده جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به جنوب غزه/ گفت‌وگوی مشاوران امنیت ملی آمریکا و انگلیس درباره ایران/ تلاش نافرجام اسرائیل برای ترور فرمانده نظامی حماس

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۴۱۸

حملات گسترده جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به جنوب غزه، گفت‌وگوی مشاوران امنیت ملی آمریکا و انگلیس درباره ایران و تلاش نافرجام اسرائیل برای ترور فرمانده نظامی حماس از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا،  نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با دفاع از کشتار غیرنظامیان از جمله زنان و کودکان در نوار غزه، اعلام کرد که این حملات تا «هر زمان که لازم باشد» ادامه خواهد یافت.

- ساکنان شهرهای مختلف کرانه باختری روز سه‌شنبه همراه با قدس و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ در حمایت از غزه دست به تظاهرات‌های گسترده زدند که چهار نفر از آنها در جریان درگیری با صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند.

- منابع صهیونیستی بامداد امروز -چهارشنبه- از تلاش نافرجام این رژیم برای ترور «محمد ضیف» فرمانده نظامی حماس خبر دادند.

- سازمان عفو بین‌الملل حملات اسرائیل به ساختمان‌های غیرنظامی در نوار غزه را «جنایات جنگی» دانسته و خواستار تحقیقات درباره آن شد.

- جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ادامه حملات وحشیانه خود به نوار غزه، شامگاه سه‌شنبه بیش از ۵۰ بار مناطق مختلف شهر رفح را بمباران کردند.

- سناتور دموکرات آمریکایی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که با نماینده ایران در سازمان ملل متحد دیدار کرده است.

- پایگاه بلومبرگ طی گزارشی نوشت که مواضع نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در خصوص پیشرفت چشمگیر در مذاکرات وین، باعث کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی شد.

- رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا طی بیانیه‌ای بر لزوم برقراری آتش‌بس بین فلسطین و رژیم صهیونیستی در سریع‌ترین زمان ممکن تأکید کرد.

- مشاور امنیت ملی آمریکا و همتای انگلیسی وی طی دیداری در واشنگتن درباره ایران گفت‌وگو کردند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز