خبرگزاری کار ایران

مقام ارشد نظامی میسنک:

ناتو در حال برگزاری رزمایش‌هایی برای تمرین حمله به روسیه و بلاروس است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۲۵۲

معاون اول رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بلاروس در گزارشی اعلام کرد که با توجه به گسترش رزمایش‌های ناتو، هواپیماهای بمب‌افکن راهبردی این سازمان به احتمال زیاد گزینه‌هایی را برای تمرین حمله هوایی به بلاروس و روسیه انجام می‌دهند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «ایگور کورول» معاون اول رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بلاروس در گزارشی اعلام کرد که با توجه به گسترش رزمایش‌های ناتو، هواپیماهای بمب‌افکن راهبردی این سازمان به احتمال زیاد گزینه‌هایی را برای تمرین حمله هوایی به بلاروس و روسیه انجام می‌دهند.

در طول پروازهای نمایشی، هواپیماهای بمب‌افکن راهبردی ناتو به احتمال زیاد تمرین‌هایی را برای حمله به بلاروس و روسیه انجام می‌دهند.

ایگور کورول در این‌باره گفت: «متأسفانه، پروازهای نمایشی هواپیماهای بمب افکن راهبردی ناتو، یعنی ایالات متحده آمریکا بیشتر شده است. در سال جاری، ۹9 پرواز از این دست در کنار مرزهای ما انجام شده است و با درجه بالایی از احتمال می‌توان گفت که در جریان این پروازهای نمایشی، از جمله گزینه‌های حمله به روسیه و بلاروس در حال بررسی است».

به گفته معاون اول رئیس ستاد کل بلاروس، این کشور هر هفته بیش از ۳۰ پرواز مختلف هواپیماهای شناسایی کشورهای عضو ناتو را ثبت می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز