خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل خبرگزاری آسوشیتدپرس:

از حمله هوایی اسرائیل به برج محل استقرار رسانه‌ها وحشت‌زده شده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۶۷۹

در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به برج محل استقرار رسانه‌ها و خبرنگاران در غزه و تخریب این ساختمان، مدیرعامل خبرگزاری آسوشیتدپرس که دفتر این خبرگزاری هم در این محل قرار داشت، این اقدام را نگران‌کننده خواند.

به گزارش ایلنا به نقل از بی‌بی‌سی، در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به برج محل استقرار رسانه‌ها و خبرنگاران در غزه و تخریب این ساختمان، «گری پرویت» مدیرعامل خبرگزاری آسوشیتدپرس که دفتر این خبرگزاری هم در این محل قرار داشت، این اقدام را نگران‌کننده خواند.

وی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «از این که ارتش اسرائیل ساختمان دفتر این خبرگزاری و سایر خبرگزاری‌ها را در غزه هدف حمله قرار داده، شوکه و وحشت‌زده شده‌ایم. آن ها (اسرائیل) مدت هاست که محل استقرار دفتر ما را می‌دانند و درجریان هستند که خبرنگاران ما در آن جا هستند. اخطاری در مورد هدف قرار دادن ساختمان دریافت کردیم. به دنبال اطلاعاتی از دولت اسرائیل هستیم و با وزارت خارجه آمریکا در این مورد در تماس هستیم تا اطلاعات بیشتری کسب کنیم».

در بخش دیگری از این بیانه آمده است: «این تحولی فوق‌العاده نگران‌کننده است. به سختی جانمان را نجات دادیم. شماری از خبرنگاران آسوشیتدپرس و خبرنگاران آزاد در داخل ساختمان بودند و خوشبختانه توانستیم ساختمان را به موقع تخلیه کنیم».

در ادامه تاکید شده است: «به دلیل آن چه که اتفاق افتاد، جهان درباره آن چه که در غزه اتفاق می‌افتد، اطلاعات کمتری خواهد داشت».

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز