خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

تعرض ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی/ مقابله سامانه پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در ریف دمشق/ گفت‌وگوی تلفنی ولیعهد سعودی و امیر قطر

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۴۳۱

تعرض ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی، مقابله سامانه پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در ریف دمشق و گفت‌وگوی تلفنی ولیعهد سعودی و امیر قطر از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که این اتحادیه به زودی در واکنش به حوادث میانمار اقدام خواهد کرد.

- یک مقام کاخ سفید امروز -یکشنبه- گفت که واشنگتن از پاسخ ایران درباره برگزاری نشست با حضور آمریکا درباره برجام ناامید شده ولی همچنان آماده تعامل است.

- امیر قطر برای نخستین بار بعد از سه سال، با ولیعهد سعودی تلفنی گفت‌وگو کرد.

- سامانه‌ پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف متخاصم در حریم هوایی ریف دمشق مقابله کرد.

- جمهوری آذربایجان خواستار پایان یافتن استقرار نیروهای ارمنی در اراضی آذربایجان شد.

- رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در جریان سخنرانی خود در نشست حزب جمهوری‌خواه در اورلاندو اعلام کرد که تصمیمی برای تأسیس حزب جدید ندارد.

- سازمان الحشد الشعبی عراق در نخستین واکنش به تهاجم هوایی اخیر آمریکا به مواضع این سازمان، اعلام کرد که مواضع الحشد الشعبی نه در خاک سوریه بلکه در منطقه مرزی عراق هدف قرار گرفته‌اند.

- ده‌ها شهرک‌نشین اشغالگر صهیونیست روز یکشنبه به مسجد مبارک الاقصی تعرض کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز