خبرگزاری کار ایران

یک نظر سنجی نشان داد:

حزب نتانیاهو ۲۸ درصد کرسی‌های کنست را کسب خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۴۶۳

یک نظرسنجی نشان داد که حزب لیکود به رهبری نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در انتخابات کنست ماه مارس ۲۸ کرسی کسب خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از آی ۲۴ نیوز، بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط کانال ۱۲ اسرائیل حزب لیکود به رهبری «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در انتخابات پارلمانی که قرار است ماه مارس برگزار شود، ۲۸ کرسی کسب خواهد کرد.

در این نظرسنجی حزب «یش عتید»، به ریاست «یائیر لبید» ۱۸ کرسی، حزب «آرزوی جدید» به رهبری «گدعون ساعر»، ۱۳ کرسی و ائتلاف «راست جدید» به ریاست «نفتالی بنت» ۱۱ کرسی کسب خواهد کرد. 

فهرست مشترک عربی در کنست اسرائیل به ریاست «ایمن عوده» با سه شاخه خود پس از انشعاب فهرست عربی واحد از ۱۵ کرسی به ۹ کرسی عقب‌نشینی خواهد کرد. 

همچنین حزب «شاس» به ریاست «اریه درعی» هشت کرسی و هر یک از احزاب «یهدوت هتوراه» به ریاست «موشه گافنی» و «اسرائیل خانه ما» به ریاست «آویگدور لیبرمن» هفت کرسی و سپس حزب چپ به ریاست «میراف میخائیلی» شش کرسی کسب خواهند کرد. 

طبق این نظر سنجی ائتلاف آبی-‌سفید به ریاست «بنی گانتز» پنج کرسی کسب خواهد کرد. 

این نظرسنجی درباره فرد مناسب برای نخست‌وزیری اعلام کرده که فقط ۳۱ درصد شرکت‌کنندگان نتانیاهو را انتخاب کرده‌اند. ۲۰ درصد نیز یائیر لبید، ۱۵ درصد جدعون ساعر و ۱۳ درصد نفتالی بنت را انتخاب کرده‌اند. ۱۵ درصد نیز هیچ یک از اسامی مطرح شده را مناسب نخست‌وزیری نمی‌دانند. 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز