خبرگزاری کار ایران

نماینده ویژه آمریکا در امور یمن:

فرصتی برای ایران به منظور نشان دادن حمایت از حل بحران یمن ایجاد شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۹۷۳

نماینده ویژه آمریکا در امور یمن، با اشاره به وعده‌های اخیر واشنگتن برای پایان دادن به بحران در این کشور، گفت که در حال حاضر فرصتی مناسب برای ایران ایجاد شده است که نشان دهد از راه‌حلی صلح‌آمیز حمایت می‌کند.

به گزارش ایلنا، «تیم لندرکینگ» نماینده ویژه آمریکا در امور یمن، با اشاره به وعده‌های اخیر واشنگتن برای پایان دادن به بحران در این کشور، گفت که در حال حاضر فرصتی مناسب برای ایران ایجاد شده است که نشان دهد از راه‌حلی صلح‌آمیز حمایت می‌کند.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص این‌که ایران چه اقدامی می‌تواند در مورد بحران یمن انجام دهد، گفت که این فرصتی برای ایران است که از تلاش‌ها برای حل مسالمت‌آمیز بحران یمن حمایت کند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه اعلام کرد که این کشور نام جنبش انصارالله را از فهرست سازمان‌های تروریستی خارج کرده است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا افزود که از این به بعد افراد و نهادهای آمریکایی نیازی به درخواست مجوز از دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا برای انجام معاملات یا انجام فعالیت با انصارالله ندارند، مگر اینکه افراد یا فعالیت‌های تحریم شده دیگری موردنظر باشد.

پیش از این «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه ایالات متحده گفته بود که جنبش انصارالله روز سه‌شنبه از فهرست تروریستی آمریکا خارج می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز