خبرگزاری کار ایران

دستور نخست‌وزیر نیوزیلند برای تحقیق در موضوع فروش موتور به نیروی دریایی عربستان سعودی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۰۴۳

شرکت هواپیمایی نیوزلند اعلام کرد که در حال بررسی مشارکت بحث‌برانگیز این شرکت در اقدامات تجاری به نفع نیروی دریایی عربستان است.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، شرکت هواپیمایی نیوزیلند اعلام کرد که در حال بررسی مشارکت بحث‌برانگیز این شرکت در اقداماتی تجاری به نفع نیروی دریایی عربستان سعودی است.

این شرکت اعلام کرد که نمی‌دانست انجام کارهایی مربوط به موتورها و تعمیر توربین‌های گازی به نفع طرف سومی به اسم عربستان سعودی انجام می‌شد.

«تیرز والش»، مدیر شرکت هواپیمایی تاکید کرد که این شرکت علاوه بر اختصاص مشاوران خارجی مستقل برای بازرسی‌، یک تیم حسابرسی داخلی نیز برای بررسی وقایع رخ داده و تغییرات مورد نیاز درباره انواع خاصی از موتورها که نیاز به بررسی خاصی برای صادرات دارند، تعیین کرده است.

این شرکت که با سازمان هواپیمایی نیوزلند قرارداد دارد، اعلام کرد که کار تعمیر موتورهای وابسته به نیروهای دریایی را در استرالیا‌، کانادا‌، نروژ‌، تایوان‌، ترکیه و آمریکا انجام داده است، اما کار ویژه برای عربستان سعودی در دست بررسی است.

«جاسیندا آردرن»، نخست‌وزیر نیوزیلند از وزارت امور خارجه و بازرگانی خواست که پرونده را موشکافی کنند.

وی تاکید کرد که این قرارداد کاملاً اشتباه است و آزمایش‌های این کشور را پشت سر نمی‌گذارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز