خبرگزاری کار ایران

بازداشت یک شهروند آمریکایی به اتهام تهدید یک عضو کنگره

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۲۸۷

مقامات آمریکایی یک شهروند مقیم ایالت کالیفرنیا را به اتهام تهدید یک عضو کنگره و یک روزنامه‌نگار و خانواده‌هایشان بازداشت کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که «رابرت لمکی»، یک شهروند مقیم ایال کالیفرنیا را به اتهام تهدید یک عضو کنگره و یک خبرنگار و خانواده‌هایشان را بازداشت کرده است.

در بیانیه وزارت دادگستری آمده است که لمکی ۳۵ ساله ظاهرا در ششم ژانویه، روز یورش به ساختمان کنگره پیام‌های مکتوبی را حاوی تهدیدهایی برای یک خانواده عضو کنگره در نیویورک ارسال کرده است.

لمکی یک پیام تلفنی را به برادر این عضو قانون‌گذار کنگره که نامش در بیانیه مشخص نشده به همراه عکسی از منزل مجاور منزل فرد مورد تهدید ارسال کرده است.

متهم در این پیام تهدید‌آمیز خود نوشته که برادرت تو و خانواده‌ات را با دروغ‌هایش به خطر انداخته است. ما مسلح و در نزدیکی منزل شما هستیم. بهتر است با او صحبت کنید. من با پسر این نماینده صحبت کرده‌ام و از مکان بچه‌هایش خبر دارم.

بر اساس این بیانیه، لمکی پیام مشابهی را به یک روزنامه‌نگار نیز ارسال کرده و نوشته: «حرف‌هایت جان تو و خانواده‌ات را به خطر انداخته است.»

وزارت دادگستری آمریکا توضیح داد که فرد مظنون اطلاعات مبنی بر عدم پیروزی «جو بایدن» را در انتخابات ریاست جمهوری تایید کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز