خبرگزاری کار ایران

کفپوش پارکینگی ثمین مقاوم با طول عمر بالا

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۶۹۲

کفپوش پارکینگ جهت اجرای کف سازی پارکینگ های منازل مسکونی و یا پارکینگ های محیط ها تجاری مانند کارخانه ها و پارکینگ های طبقاتی استفاده می‌شود.

کفپوش پارکینگ جهت اجرای کف سازی پارکینگ های منازل مسکونی و یا پارکینگ های محیط ها تجاری مانند کارخانه ها و پارکینگ های طبقاتی استفاده می‌شود. یکی از متداول ترین کفپوش های مناسب برای اجرا کفپوش اپوکسی پارکینگی میباشد که علاوه بر کیفیت و کارایی بالا دارای ظاهری زیبا نیز میباشد به همین جهت این کفپوش پارکینگ در ساختمان ها و محیط های تجاری مدرن بسیار پر کاربرد است.

مدیرعامل گروه مهندسی ثمین که یکی از واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری البرز می باشد که موفق به تولید نوعی از کفپوش های پارکینکی شده که از نظر کیفیت و مقاومت از نمونه های مشابه بهینه تر می باشد. ایشان در خصوص این محصول جدید میگویند : محصولات گروه صنعتی و مهندسی ثمین که با برند رپوکسین (Repoxin  ( شناخته می شود، حاصل به کارگیری دانش روز در پرورش و پشتیبانی از ایده های خلاقانه، توسط جمعی از مهندسین جوان کشور می‌باشد.

کفپوش پارکینگی ثمین مقاوم با طول عمر بالا

کفپوش اپوکسی ثمین ، مراحلی چون فرمولاسیون، پردازش، تست آزمایشی و بهره برداری را پشت سر گذاشته. و هم اکنون در بسیاری از پروژه های مطرح کشور همچون مجموعه های صنعتی، نفت و گاز، پتروشیمی ، دیتاسنتر ، رستوران ها ، آشپزخانه های صنعتی ، بیمارستانها ، درمانگاه ها ، آزمایشگاه ها و ساختمان های مسکونی نصب و اجرا میگردد.

رزین اپوکسی ثمین مورد استفاده در انواع کفپوش های این شرکت دارای خلوص بالا می باشد که محصول نهایی مورد پذیرش آزمایشگاه های معتبر کشور قرار گرفته است.  لازم به ذکر است کفپوش اپوکسی نوعی پوشش پلیمری است که روی سطوح مختلف نظیر بتن به شکل لایه لایه اجرای می گردد.

اپوکسی کف از ترکیب رزین های اپوکسی با یک ماده سخت کننده (هاردنر) ایجاد میگردد. کفپوش اپوکسی یا کفپوش بدون درز تکنولوژی نسبتا جدیدی بوده که معمولا در ضخامت 1 تا 5 میلیمتر به شکل یکپارچه بر روی سطوح بتن، سیمان، سنگ، فلز و موزائیک قابل اجرا می باشد. این پوشش ها در رال رنگ ها قابل اجرا هست. کفپوش های اپوکسی در شرایط ویژه آب و هوایی و و بارهای سنگین با درجه مقاومت متفاوت کاربرد دارد.

اپوکسی کف epoxy flooring  از واکنش شیمیایی دو ماده به نام های رزین اپوکساید و پلی آمین ساخته میشود. این ماده در تولید کفپوش ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. کفپوش اپوکسی علاوه بر اینکه به عنوان کفپوش تزیینی مورد استفاده قرار میگیرد, جنبه بهداشتی نیز دارد. در ادامه می توانید با انواع کفپوش اپوکسی ثمین و ویژگی های آن ها بیشتر آشنا شوید.

کفپوش اپوکسی صنعتی با مخلوط کردن رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آمین به دست می آید. ساختار پلیمر حاصل به دلیل عدم استفاده از حلال پس از پخت و پائین ماندن در کاهش خواص یا قطر ، که به آن حلال آزاد گفته می شود ، پایدار است.

مدیر عامل شرکت ثمین در ادامه گفتند : یکی از سوالات مشتریان چگونگی قیمت گذاری کفپوش اپوکسی است ، واحد مهندسی ثمین که مسئول قیمت گذاری پروژه ها می باشد عوامل زیر رو در قیمت گذاری اثر گذار می داند.

کفپوش پارکینگی ثمین مقاوم با طول عمر بالا

ویژگی های کفپوش پارکینگ اپوکسی:

1- مقاومت در برابر سایش و فشار ناشی از حرکت وسایل نقلیه

2- مقاومت در برابر مواد شیمیایی از جمله بنزین و روغن موتور

3- قابلیت شستشو و نظافت آسان و سریع

4- افزایش مقاومت سطح بتنی زیرین در برابر فرسایش و بارهای مکانیکی

مزایای کفپوش اپوکسی پارکینگی

5-عدم نفوذ پذیری در برابر آب و دیگر مایعات

6-استحکام و کیفیت بالا و طول عمر بلند مدت

7-امکان ترمیم و بازسازی در صورت آسیب دیدن

8-وزن سبک و اجرا با ضخامت 1 تا 3 میلیمتر

9-دارای تنوع طرح و رنگ و ظاهری شیک و براق

10-امکان خط کشی بر روی آن

انواع کفپوش اپوکسی پارکینگی

کفپوش پارکینگ

کفپوش پارکینگ خود یکنواخت شونده:

این کفپوش تنها بر روی سطح صاف و یکدست قابل اجرا میباشد و کفپوش اپوکسی نیز پس از اجرا کاملا یکنواخت خواهد بود . انعکاس نور بسیار بالایی خواهد داشت. در این روش با توجه به انعکاس نور به روشنایی کمتری در پارکینگ نیاز است

اما در قسمت های شیب دار لغزنده است و باعث سر خوردن خودرو ها میگردد.

کفپوش پارکینگ پوست پرتقالی:

در این روش لایه نهایی کفپوش به کمک غلتک اجرا شده و شبیه پوست پرتقال میباشد

که این حالت باعث ایجاد اصطکاک بین سطح و لاستیک خودرو ها میگردد و مانع از سر خوردن ماشین ها میشود

کفپوش سیلیس پاش:

در این روش از اجرای کفپوش اپوکسی پس از اجرای لایه دوم بر روی سطح سلیس پاشیده میشود

و بعد از خشک شدن آن و جمع آوری سلیس های اضافی لایه سوم اجرا میگردد

این کفپوش اپوکسی به دلیل وجود سلیس زبر خواهد بود در نتیجه بیشترین اصطکاک را خواهد داشت

و به کلی مانع از سر خوردن ماشین میشود و اغلب در رمپ ها مورد استفاده قرار میگیرد.

ویژگی ممتاز کفپوش اپوکسی ثمین نسبت به سایر کفپوشها میتوان به  دوام و طول عمر بسیار بالا، چسبندگی بالا به سطوح زیرین ،هزینه پایین اجرای کفپوش، -تنوع رنگ نامحدود ، مقاومت بالایی حرارتی و شیمیایی ،یک پارچگی و آنتی باکتریال بودن ، -تمیزی بسیار آسان و قابل شستشو بودن ، عایق الکتریسیته

گروه صنعتی ثمین در فرایند تولید کفپوش اپوکسی، دوست دارمحیط زیست می باشد و از مواد ورنگدانه های قابل بازیافت نیز استفاده می کند. با این وجود ماندگاری بسیار بالا و کمترین میزان تولید پسماند در زمان تولید واجرا از ویژگی های متمایز برند رپوکسین می باشد.

راه های ارتباطی  با مشاوران گروه مهندسی ثمین در سایت این مجموعه به نشانی samin.pro درج شده است و این مجموعه آمادگی پاسخگویی به سوالات مشتریان گرامی را دارند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز