خبرگزاری کار ایران

نقش داروخانه‌های آنلاین در قطع زنجیره کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۶۲۱

امروزه کسب و کارهای اینترنتی از جایگاه و اعتبار بالایی در سطح جوامع برخوردارند. با شیوع ویروس کرونا و عدم تمایل افراد برای حضور در مراکز عمومی، تمامی مشاغل ارائه دهنده خدمات به این باور رسیدند که به یک بستر مجازی برای ارائه خدمات خود نیاز دارند.

 داروخانه‌ها با توجه به حجم بالای مراجعینی که دارند از پیشگامان راه اندازی این فروشگاه های آنلاین می باشند، تا خدمات خود را بدون نیاز به حضور فیزیکی مراجعین و بیماران عرضه نمایند. یکی از شاخص ترین فعالان این عرصه داروخانه آنلاین فارماکالا می باشد که به کمک تیم زبده و کارآزموده خود با تمام قوا در این زمینه فعالیت می نماید.

در این مطلب می‌خواهیم شما را با مزیت های خرید از داروخانه آنلاین فارماکالا در این روزهای کرونایی آشنا کنیم.

داروخانه آنلاین

نقش داروخانه‌های آنلاین در قطع زنجیره کرونا

با همه گیری ویروس کرونا، همه افراد نگران ابتلا به این بیماری خطرناک می باشند و سعی می کنند تا حد امکان کمتر از خانه خارج شده و به محل های پر ازدحام مراجعه ننمایند. تهیه اقلام مورد نیاز منزل تنها به مواد غذایی محدود نمی شود. جمعیت بسیاری تنها برای خرید لوازم ضدعفونی و ماسک به داروخانه ها مراجعه می نمایند، در عین حال بخشی از مردم نیز به دنبال تامین داروها برای کنترل بیماری های خود در دوران قرنطینه هستند.

همانطور که می دانید یکی از اهداف ایجاد فروشگاه های آنلاین در سراسر دنیا ارائه خدمات مورد نیاز متقاضیان بدون مراجعه حضوری است. داروخانه ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و با فروش محصولات غیر نسخه ای به صورت آنلاین، می توانند بسیاری از نیازهای مراجعین به داروخانه را مرتفع نمایند تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری افراد به اماکن پرخطر نباشد.

مزایای خرید از داروخانه آنلاین فارماکالا

نقش داروخانه‌های آنلاین در قطع زنجیره کرونا

1- کمک به کنترل شیوع کووید 19

مهم ترین مزیت داروخانه آنلاین در دوران شیوع ویروس کرونا، تهیه اقلام مورد نیاز مراقبتی و بهداشتی از طریق سایت و جلوگیری از خطر انتقال ویروس کرونا است. این مسئله در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و ممانعت از خروج غیرضرور از منزل می باشد.

2- ذخیره کردن زمان

مزیت مهم دیگر، دسترسی به کالای مورد نیاز در کمترین زمان است. شما تنها با چند دقیقه وقت گذاشتن می توانید محصولات مورد نیازتان را بررسی و پس از حصول اطمینان نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید. گروه پشتیبانی فارماکالا به کمک روش های ارسال متنوع، تضمین کننده تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

3- خرید 24 ساعته

ارائه خدمات در سایت داروخانه آنلاین فارماکالا بصورت شبانه روزی می باشد و به شما این امکان را میدهند تا در هر ساعتی از شبانه روز سفارش خود را ثبت نمایید. این موضوع زمانی که نیاز فوری به دارو داشته باشید اهمیت بسیاری پیدا می کند.

4- تنوع بالای محصولات

تنوع محصولات در یک داروخانه میتواند محدود باشد و شما برای یافتن یک برند خاص مجبور به مراجعه به چند داروخانه مختلف هستید. در مقابل، تنوع محصولات بهداشتی، آرایشی، مکمل های غذایی، زیبایی و ورزشی در داروخانه آنلاین فارماکالا به حدی است که شما را از صرف وقت جهت جستجوی داروخانه ها بی نیاز می سازد.

5- پشتیبانی و مشاوره

تیم پشتیبانی داروخانه آنلاین فارماکالا متشکل از متخصصان و مشاوران داروساز آماده ارائه مشاوره و راهنمایی جهت انتخاب محصول مناسب به همشهریان عزیز می باشند. شما می توانید قبل از خرید کالای مورد نظر، با مطالعه دقیق اطلاعات محصول مورد نظر و نیز مشاوره با کارشناسان، از مناسب بودن محصول مورد نظر اطمینان حاصل فرمایید.

6- ضمانت اصالت محصول

ضمانت اصالت محصولات در داروخانه آنلاین فارماکالا مورد دیگری است که می توانید آن را به صورت آنلاین بررسی نمایید. در هنگام خرید خود میتوانید جزئیات پروانه بهداشتی ارائه شده توسط وزارت بهداشت را بصورت دقیق بررسی نموده و با خیال راحت خرید خود را تکمیل فرمایید. فروشگاه فارماکالا دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو جهت ارائه مشاوره و فروش محصولات داروخانه ای می باشد.

7- تخفیف های ویژه

تخفیف در خریدهای آنلاین امری رایج در فروشگاه های اینترنتی است. اگرچه اعمال تخفیف در داروخانه ها چندان معمول نمی باشد اما شما می توانید با خرید انواع محصولات از داروخانه آنلاین فارماکالا از طیف وسیع تخفیفات عمومی و تخفیفات ویژه مناسبت ها استفاده نموده و خرید به صرفه تری انجام دهید.

خرید ماسک و ضد عفونی کننده ها

این روزها یافتن محصولات با کیفیت ضدعفونی و ماسک های تنفسی با اما و اگر همراه است. بسیاری از افراد در مورد کیفیت ترکیبات و یا متریال لایه های ماسک ابهام دارند. دسترسی به برندهای خوشنام محصولات محافظتی با مشکلاتی همراه است؛ چرا که این محصولات به سرعت کمیاب شده و کمتر در دسترس عموم قرار میگیرند. از طرفی با شدت گرفتن شیوع بیماری کرونا و تعطیلی هایی که به دلیل قرنطینه به وجود آمده، علاوه بر کاهش دسترسی به منابع عرضه کننده این دسته از محصولات، فشارهای مالی را به خانواده ها افزوده است. در نتیجه کاهش میزان درآمد خانواده، توان مالی افراد برای خرید اقلام ضروری شامل تجهیزات بهداشتی را محدود نموده است.

داروخانه آنلاین فارماکالا با ارائه برندهای محبوب محلول های ضدعفونی و ماسک های تنفسی با نازلترین قیمت ها، به دنبال همراهی با همشهریان محترم در این زمینه می باشد. همشهریان محترم می توانند با مراجعه به وب سایت فارماکالا محصولات مختلف را مقایسه نموده و مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایند. همچنین، در صورت ناموجود بودن محصولی در زمان ثبت سفارش، می توانید از گزینه "به من اطلاع بده" جهت اطلاع رسانی سریع در زمان موجود شدن محصول مورد نظر استفاده نمایید.

میتوان گفت که با توجه به پاندمی کرونا در سرتاسر دنیا و بویژه گستردگی ویروس در کشور عزیزمان، داروخانه های آنلاین نقش بسیار مهمی در تامین محصولات بهداشتی و دارویی مورد نیاز مردم برعهده دارند. همه ما بایستی با رعایت پروتکل های بهداشتی به کنترل هرچه سریعتر بیماری کمک نماییم. استفاده از ابزار داروخانه های آنلاین میتواند یک گام رو به جلو جهت رعایت هرچه بهتر این پروتکل های بهداشتی باشد. همکاران ما در داروخانه آنلاین فارماکالا با رعایت کامل ضوابط بهداشتی، با تمام قوا در خدمت همشهریان محترم جهت تسهیل در امر دسترسی به محصولات سلامت محور می باشند.

در پایان از تمامی همشهریان عزیز تقاضا داریم تا تنها برای تهیه موارد ضروری از خانه خارج شده و با حفظ آرامش، از ابزارهای آنلاین مناسب جهت تامین مایحتاج خود استفاده نمایند. بدین ترتیب می توانیم با شکستن زنجیره کرونا، سلامتی را به محیط زندگی خود بازگردانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز