خبرگزاری کار ایران

آشنایی با معروف ترین مراکز خرید در جزیره کیش

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۴۰۲

جزیره کیش یکی از قطب های اقتصادی و بازرگانی در ایران است و همواره خرید و بازار گردی یکی از علایق گردشگران در این جزیره محسوب می‌شود.

جزیره کیش یکی از قطب های اقتصادی و بازرگانی در ایران است و همواره خرید و بازار گردی یکی از علایق گردشگران در این جزیره محسوب می‌شود. این جزیره دارای مراکز خرید مدرن و متنوعی است که تعداد آنها بسیار زیاد و غیر قابل شمارش است. اما در ادامه این مطلب قصد داریم برخی از پرطرفدارترین ها را به شما معرفی کنیم .

۱- مرکز خرید دامون

در ابتدا مرکز خرید دامون در تور کیش را به شما معرفی می کنیم که همراه یکی از بهترین ها بوده و دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی است . مرکز خرید دامون در حدود صد واحد تجاری را در خود جای داده و کالاهای متنوعی را عرضه می کند . این مجموعه دارای سوپر مارکت شیرینی فروشی میوه فروشی و ... است و همچنین در طبقه آخر آن یک سالن فود کورت بی نظیر قرار دارد . طبقه دوم این مرکز خرید ، مجهز به پیست اسکیت روی یخ است و می‌توانید علاوه بر داشتن خریدی خوب ساعت ها در آن سرگرم باشید .  مرکز خرید دامون در خیابان وصال قرار دارد و همواره از ساعت نه صبح تا ده شب باز است .

۲- مرکز تجاری کیش

به اعلام سایت سفر باتو ، مرکز تجاری کیش یکی از قدیمی ترهاست که با داشتن بیش از چهارصد و پنجاه فروشگاه بسیار پرطرفدار است.  مرکز تجاری کیش از تنوع بالایی برخوردار بوده و قیمت ها در آن به نسبت مقرون به صرفه است . در این مجموعه انواع کیف و کفش ، محصولات آرایشی و بهداشتی ، زیورآلات ، مواد غذایی و شکلات ، و ... عرضه می شود . همچنین این مجموعه دارای رستوران و کافی شاپ است .

۳- مرکز خرید پدیده

مرکز خرید پدیده دارای تنوع بالایی است و بسیار محبوب و پرطرفدار شده است . این مجموعه کالاهای متنوعی همچون انواع لوازم خانگی ، وسایل آشپزخانه ، سیسمونی ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم  دکوری منزل ، انواع پوشاک و  کیف و کفش ، مواد غذایی و ... را عرضه می کند . و معمولا اواخر هفته برنامه های سرگرم کننده فراوانی را برگزار می کند .  مرکز خرید پدیده کیش دارای کافی شا‌پ‌ و رستوران ، بولینگ ، پیست اسکیت روی یخ و سالن سینما است . این مجموعه در ابتدای جاده جهان و در مقابل رستوران شاندیز واقع شده است .

۴- مرکز خرید صدف

مرکز خرید صدف حدودا سه هزار متر مربع وسعت داشته و دارای دو طبقه است و بیش از شصت واحد تجاری را در خود جای داده است . در این مجموعه امکانات متنوعی همچون سوپرمارکت ، فست‌فود ، قنادی ، رستوران ، خشکشویی و ... وجود دارد .

۵- مرکز خرید سارینا یک و دو

این مجموعه پر طرفدار دارای ده طبقه و بیش از دویست واحد تجاری است و در کنار تنوع بالای محصولات دارای سالن فودکورت ، سالن سینما ، هایپر مارکت و … است .

شعبه دوم مرکز خرید سارینا دارای سه طبقه است و دویست واحد تجاری را در خود جای داده است .  و دارای کافی‌شاپ ، رستوران ، سالن بیلیارد ، سالن ماساژ و سالن بولینگ و ... است .

معروف ترین رستوران ها در جزیره کیش

رستوران پایاب

این رستوران سنتی دارای فضایی زیبا و غذاهایی بسیار خوش‌ طعم و با کیفیت است و منویی متنوع دارد . پایاب دارای موسیقی زنده بوده و حین صرف غذا جوی رویایی را خلق می کند . علاوه بر این رستوران پایاب دارای ترنسفر رایگان ، وای فای و چایخانه سنتی است . این مجموعه در میدان المپیک ، بلوار المپیک واقع شده است .  تور استانبول را ارزان از سایت خرید کنید.

رستوران هشتگ

رستوران هشتگ را اغلب به خاطر سرو فست فودهای لذیذش می شناسند . البته در هشتگ انواع غذاهای سنتی ایرانی نیز سرو می شود و در کل منوی آن بسیار متنوع است . این مجموعه دارای فضایی بسیار شیک و مدرن است و در بلوار  امیرکبیر و روبروی کارتینگ کیش واقع شده است .

رستوران سالود

این  رستوران نسبتا تازه تاسیس است و ‌انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را عرضه می کند . و در صورت تمایل می توانید غذای خود را بر روی تراس زیبای آن صرف کنید و همزمان از طبیعت زیبای اطراف لذت ببرید . این رستوران دارای تنوع و کیفیت بسیار بالایی است و اجرای موسیقی زنده از ویژگی‌های دیگر آن محسوب می‌ شود . گفتنی است غذاهای این رستوران نسبتا گران است اما کیفیت بالای خوراک ها نظر شما را جلب خواهد کرد .  رستوران سالود در امتداد جاده جهان و جنب کلبه هور واقع شده است .  

تور ترکیه را از آیانسهای معتبر خرید کنید.

رستوران نهنگ سفید

رستوران نهنگ سفید بهترین مکان برای صرف انواع غذاهای دریایی است و ظاهر آن نیز یک نهنگ بزرگ طراحی شده است . در منوی این رستوران علاوه بر انواع غذاهای لذیذ دریایی ، غذاهای ایرانی و بین‌المللی نیز گنجانده شده که همگی به بهترین شیوه طبخ و سرو می شوند و این مجموعه را در میان بهترین ها قرار داده اند .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز