خبرگزاری کار ایران

نحوه امداد رسانی خودرو توسط تیم خودروبر تبریز

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۹۶۴

تیم تخصصی خودروبر تبریز با داشتن متخصصان کارآزموده و حرفه ای با سابقه طولانی فعالیت در تبریز آماده ارائه خدمات حمل و نقل انواع خودرو به صورت 24 ساعته برای شهروندان عزیز تبریز و استان آذربایجان شرقی است.

مدت زمان حضور تیم خودروبر تبریز 

شما کافیست در هر کجای استان که ماشینتان به مشکل خورده باشد با شماره تلفن های موجود در سایت ما تماس حاصل نمایید ما در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به امداد رسانی خودرو شما میرسانیم.

خدماتیکه خودروبر تبریز برای مشتریان خود میدهد عبارتند از :

1 . تعمیر خودرو در محل 

2 . حمل خودرو به نزدیک ترین تعمیرگاه مجاز 

3 . جابجایی خودرو به سراسر کشور 

4 . عیب یابی سیستم برق خودرو

5 . تعمیر و تعویض لاستیک های خودرو

6 . خدمات سریع تعویض روغن 

نحوه امداد رسانی خودرو توسط تیم خودروبر تبریز

سعی ما بر این است که در سریع ترین زمان ممکن در محل خرابی خودرو شما حضور داشته باشیم و با ارائه خدمات مطلوب تعمیر خودرو شما لذت سفر را در هر کجای جاده که مانده باشید برایتان برگردانیم .

تیم امداد خودرو تبریز با سابقه طولانی مدت در امر امداد رسانی خودرو به هموطنان عزیز در شهر تبریز مفتخر است که به درخواست امداد خودرو شما عزیزان برای انجام وظیفه در کوتاه ترین زمان ممکن به کمک شما بیاید.

همانطور که میدانید یک مکانیک باتجربه میتواند بهترین دوست ماشین شما یا بدترین دوست ان باشد. وقتی شما در جاده به مشکل برخورد میکنید. رفع سریع مکل شما شدیدا به مکانیک شما بستگی دارد . اگر مکانیک شما متخصص باشد و تجهیزات کامل داشته باشد میتواند در سریع ترین زمان ممکن به شما کمک بکند و مشکل به وجود آمده به خودرو شما را از بین ببرد.

جهت مشاهده سایت های ما به نشانی زیر مراجعه نمایید :

https://khodrobartabriz.com - خودروبر تبریز 

http://khodrobartehran.com/tabriz - امداد خودرو تبریز

خوشحالی ما زمانی است که خودرو شما هیچگونه صدمه ای نبیند و بتوانید بدون هیچگونه مشکلی به مسافرت خود بپردازید. اما در صورت بروز هرگونه مشکل تیم تخصصی خودروبر ما آماده است تا خودرو شما را تعمیر نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز