خبرگزاری کار ایران

خرید پرتخفیف در جشنواره 30+70 بانی مد

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۵۱۵

با توجه به این‌که امسال، دوری دانش‌آموزان و دانشجویان از درس و آموزش بیش از گذشته طول کشیده و احتمالاً شور و شوق بازگشت به مدرسه بیشتر شده‌است، خرید آخر تابستان هم لذت بیشتری از گذشته دارد.

فروشگاه اینترنتی بانی‌مد هم امسال همانند سال‌های گذشته به مناسبت بازگشایی مدارس و فرارسیدن ماه مهر با جشنواره 30+70 بازگشت به مدرسه همراه شما است.

در این فروش ویژه تا %70 تخفیف شگفت‌انگیز روی محصولات وجود دارد و علاوه‌برآن شما می‌توانید بدون محدودیت روی فاکتور کل خود %30 تخفیف داشته باشید!

بانی‌مد امسال نیز در کنار جشنواره فروش ویژه خود، این ‌بار هم به سراغ یکی از شخصیت‌های محبوب و خاطره‌انگیز گذشته کتاب‌های درسی رفته تا حال هوای خوش سال‌های دور را برای شما یادآور شود.

  تصمیم کبری بگیر!

شما می‌توانید در فروشگاه آنلاین بانی‌مد در کنار خرید خود در مسابقه تصمیم کبری بگیر شرکت کنید و پس‌از پاسخ به سؤالات این چالش،  تا %100 تخفیف خرید، جایزه‌بگیرید! این فرصتی استثنایی است که علاوه بر تخفیف‌های بانی‌مد شانس خود برای خریدی ارزان‌تر افزایش دهید و حتی خریدی رایگان داشته باشید!

در با‌نی‌مد می‌توانید پوشاک، لوازم تحریر، کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانه و مواد غذایی بخرید.  تنوع اجناس در بانی‌مد شما را از هرگونه فروشگاه دیگر بی‌نیاز می‌کند و با توجه به میزان تخفیف‌ها باعث افزایش حجم خرید شما هم می‌شود و به دنبال آن لذت خرید را هم چند برابر می‌کند.

خرید اول فراموش نشدنی!

اگر تابه‌حال از بانی‌مد خرید نکرده‌اید و خرید اولی هستید، بانی مد برای شما هم مژده دارد!

در خرید اول خود از بانی‌مد می‌توانید %20 تخفیف بیشتر روی فاکتور خود داشته باشید!

این تخفیف بدون محدودیت و افزون بر جشنواره فروش ویژه بازگشت به مدرسه است و خریدی به‌یادماندنی را برای شما رقم می‌زند.

شاید اولین چیزی که در خرید، ذهن یک مشتری را به خود مشغول می‌کند، بحث صرفه‌ی اقتصادی است. مبلغی که ما به‌صورت نقدی برای یک خرید پرداخت می‌کنیم، همه‌ی هزینه‌ای نیست که ما برای آن خرید متقبل می‌شویم، بلکه هر خرید هزینه‌های پنهانی هم دارد.

هزینه‌هایی مثل سوخت مصرفی، انرژی و زمان صرف‌شده برای آن، بخشی دیگر از هزینه‌های یک خرید است. پس ضرورت خریدی که تا بیشترین حد ممکن از هزینه‌های ما کم کند، بیش از هر زمان، عقلانی و کاربردی به نظر می‌رسد.

با افزایش روزافزون فروشگاه‌های آنلاین و همچنین راحتی و به صرفه بودن آن نسبت به شیوه‌های مرسوم گذشته، علاقه مردم نیز به استفاده از امکاناتی که این نوع خرید در اختیارشان قرار می‌دهد نیز افزایش‌ یافته‌است.

بر کسی پوشیده نیست که در زندگی امروز ما شاید زمان و اهمیت ذخیره‌ی آن بسیار پراهمیت است. فروشگاه‌های آنلاین هم مانند بسیاری از ابزارها، تکنولوژی‌ها و ماشین‌های جدید به کمک ما آمده‌اند تا به یکی از نیازهای بشر یعنی صرفه‌جویی در زمان پاسخ دهند.

بانی‌مد نامی آشنا در بین فروشگاه‌های اینترنتی است و به‌مرورزمان با افزایش کیفیت و تنوع اجناس، جای خود را در میان طرفداران خرید آنلاین بازکرده است. بانی‌مد با توجه به گستردگی و تنوع محصولات خود، سعی کرده همه‌ی سلایق و رده‌های سنی را در بربگیرد.

همچنین بانی‌مد با تکیه‌بر تعداد بالای سفیران خود، سرعت در ارسال و تحویل کالاهای خریداری‌شده را به حداکثر رسانده‌است. رضایت حداکثری مشتریان در نظرسنجی‌ها از کیفیت و سرعت ارسال و تحویل کالا، خود گواهی بر موفقیت بانی‌مد در این مسئله است. شما در پایان خرید خود می‌توانید شیوه ارسال و ساعات تحویل کالا را انتخاب کنید.

نگران بُعد مسافت هم نباشید، در هر جای ایران که هستید به‌راحتی خرید کنید و اطمینان داشته باشید در کوتاه‌ترین زمان خرید به دستتان می‌رسد.

بانی‌مد این حق را برای شما قائل است که به هر دلیلی کالای خریداری‌شده را دوست نداشته باشید و به همین منظور امکان بازگشت کالا را تا 7 روز را برای مشتریان فراهم کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز