خبرگزاری کار ایران

مه پاش و دستگاه رطوبت ساز متناسب با نیاز خود را چگونه انتخاب کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۷۴۹

مطلب حاضر در خصوص محصولات تولیدی صنعتی شرکت مه پاش صنعت و معرفی کاربردی محصولات این شرکت می باشد. همچنین لینکهای ارتباطی مشتریان با این شرکت را به اختصار معرفی نموده و از مشتریان خواسته تا با مراجعه به وب سایت مربوطه از این ارتباط بهره مند شوند.

معرفی شرکت مه پاش صنعت

کیفیت را فدای سرعت و قیمت نکرده ایم و همچنین رضایت مشتریان را با راندمان کار خود افزایش داده ایم.

این شرکت با سابقه ای بیش از 6 سال در صنعت تولید انواع دستگاه رطوبت ساز و سیستم های پیشرفته آبیاری قطره ای توانسته است تا اعتماد مشتریان را به خود جلب نماید.

پشتیبانی پیوسته و خدمات پس از فروش این مجموعه که آمیخته با تجربه سالیان است، این شرکت را ممتاز نموده است.

کیفیت محصولات این شرکت با استفاده از تجهیزات برندهایی از کشورهای ایتالیا، فنلاند، اتریش و چین در زمره بهترینها می باشد و تمامی محصولات و ابزار آلات آن با گارانتی یکساله و خدمات جمع آوری رایگان در اختیار مشتریان گرامی خواهد بود.

با توجه به این که تجهیزات اصلی مه پاش ، شیلنگ های انتقال آب و سیال هستند لذا این شرکت با بهره گیری از بهترین نوع این شیلنگهای سه لایه، مدت زمانی تعویض آن را به حداکثر مقدار خود رسانده است.

کارشناسان شرکت آماده پاسخگویی و مشاوره به سوالات مشتریان گرامی در این حوزه می باشند. نیاز شما جهت استفاده از این محصول فقط با دریافت اطلاعات دقیق و صحیح بر طرف خواهد شد. کارشناسان این مجموعه تمامی ابهامات در این خصوص را مرتفع خواهند ساخت.

انواع محصولات مه پاش صنعت

تنوع و تعدد محصولات این شرکت تمامی سلیقه ها را در خود جای داده است. طراحی این محصولات به نحوی بوده که برای هر نوع مصرف و هر مکانی می توان از آنها بهره برد. کارشناسان این مجموعه با توجه به نیاز روز، طراحی به کارگیری انواع مه ساز را بر عهده گرفته اند.

دستگاه مه پاش خانگی این گروه صنعتی جهت به کارگیری در اندازه های کوچک خانگی و برای استفاده در پاسیو، گلخانه و تراس طراحی شده است.

این دستگاه با قیمتی مناسب و با تجهیزات پیشرفته محیط خانه را به محیطی مطلوب تبدیل خواهد نمود و با ایجاد رطوبت، فضایی ملایم برای رشد و نمو گیاهان خانگی فراهم می آورند.

این مدل های کوچک از جمله ساده ترین و در عین حال کم قیمت ترین مدل های انواع دستگاه های تولیدی این گروه صنعتی می باشند.

پنکه مه پاش که انتشار رطوبت و پرتاب قطرات ریز در هوا را تا فواصل دور را میسر می سازند، از انواع دیگر محصولات این گروه صنعتی است. به واسطه این محصول حتی گرد و غبار محیط کاهش یافته و رطوبت ایجاد شده در فضا آلودگی محیطی را جذب می نماید.

این محصول باعث کاهش و از بین بردن بو خواهد شد. موارد استفاده از این دستگاه در سالنهای بزرگ و سوله ها به مانند سالنهای برگزاری امتحانات کنکور و کارگاه های صنعتی که نصب خنک کننده در آن میسر نیست، می باشد.

این محصول با داشتن منبع تغذیه سیال و رابط شیلنگ متصل به پنکه در زمان چرخش پنکه، آب را در معرض خروج باد قرار داده و باد، آب را در فضا و به سمت جلو پیش می راند.

مه پاش و دستگاه رطوبت ساز متناسب با نیاز خود را چگونه انتخاب کنیم؟

مدل های بزرگ و صنعتی این دستگاه از انواع وسعت یافته محصولات این شرکت می باشند که برای فضاهای بزرگ و سوله هایی با وسعت بالا طراحی و تولید شده اند. موارد استفاده آن مه پاش گاو داری، مه پاش دامداری و مه پاش گلخانه ای بزرگ می باشد.

کاهش رطوبت هوا و خنک سازی پیوسته محیط از کاربردهای بالقوه این وسیله خواهد بود. از کاربردهای با اهمیت این دستگاه در دامداری ها به خصوص گاوداری ها، خنک سازی محیط است که به واسطه آن احساس آرامش برای دام ایجاد شده که نتیجه آن تولید محصولات دامی بیشتر است.

تمامی دامداری ها لزوما باید از این محصول برای رطوبت افزایی مکان دامداری خود استفاده نمایند. همچنین گلخانه های صنعتی نیز که با فضایی بزرگ جهت تولید انواع محصولات باغی و گل مورد استفاده قرار می گیرند، جهت آبرسانی از بالا و مرطوب نمودن محیط می توانند از این محصول بهره مند شوند.

جذب مشتری در مکانهای عمومی به خصوص در فصول گرم سال می تواند با ایجاد فضایی خنک در معابر و نگهداشتن عابرین در مقابل مغازه صورت پذیرد. تکنیکی که نوعی بازاریابی به حساب می آید. کمک گرفتن از این محصول کاری فوق العاده است.

محصول این شرکت جهت استفاده در معابر عمومی در ماه های گرم سال، رستورانها، کافی شاپها، ویلاها جهت به کارگیری در آلاچیق ها، باغها و مواردی از این دست مورد استفاده قرار می گیرد.

محصولات این مجموعه صنعتی به صورت اتوماتیک با تایمر فعالسازی و نصب آسان مورد استفاده عموم قرار می گیرد. طراحی محصولات با استفاده از خلاقیت در بهره مندی از فضا و حداقل استفاده ملزومات با بیشترین راندمان توسط کارشناسان این مجموعه انجام می شود.

مه پاش و دستگاه رطوبت ساز متناسب با نیاز خود را چگونه انتخاب کنیم؟

قیمت انواع دستگاه مه ساز

با توجه به کاربرد هر نوع مختلف این دستگاه که طیف گسترده آن در بالا معرفی گردید و محوطه و محیطی که قرار است محصول در آن طراحی و تعبیه گردد، همچنین تعداد تجهیزات مورد استفاده، قیمت مه پاش متفاوت خواهد بود.

اما می توان گفت که محصولات خانگی با کمترین قیمت که حتی تصور آن برای مشتری بسیار شگفت انگیز است، ارائه می گردد.

همچنین انواع دیگر مه پاش صنعتی و عمومی نیز با کمترین قیمت برای مشتریان عرضه خواهد شد. در این خصوص با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید.

جهت خرید مه پاش می توانید از طریق سایت گروه صنعتی به آدرس mahpash-sanaat.com و از منوی ارتباط با ما محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. کارشناسان مجموعه در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

نصب مه پاش و راه اندازی

نصب آسان و راه اندازی خلاقانه مه ساز نیاز به تجربه دارد. زیرا برای این که بتوان از فضا به درستی استفاده نمود و با حداقل امکانات بتوان بیشترین منفعت را کسب کرد، باید در طراحی، خلاقیت و مهندسی را همراه نمود.

حتی مکان و قسمتی که محصولاتی نظیر مه پاش پنکه ای باید قرار گیرد، از اهمیت برخوردار است البته این نوع از محصولات در قالب متحرک نیز طراحی می شوند. حتی با وجود چنین امکانی شاید نتوان از خاصیت متحرک سازی در برخی برهه ها بهره برد.

جهت نصب و راه اندازی و تعمیرات مه پاش با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید و یا با ارسال پیام، منتظر تماس کارشناسان مجموعه جهت ارائه راهکارها و پیشنهادات مجموعه باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز