خبرگزاری کار ایران

چند نکته مهم قبل از خرید دوربین مدار بسته که باید به آن ها توجه کنید

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۷۲۰

آیا قصد نصب دوربین مدار بسته در خانه یا محل کار خود را دارید؟ تصمیم خوبی است؛ اما آیا از بازه قیمت دوربین های مدار بسته و انواع و ویژگی های آن ها اطلاع دارید؟ احتمالا نه! برای اینکه کار شما در خرید دوربین مدار بسته آسان تر شود، در اینجا به برخی نکات برای خرید یک دوربین مدار بسته مناسب اشاره میکنیم.

هدف و نیازهای خود را از خرید دوربین مدار بسته مشخص کنید. مهم است که ابتدا هدف و نیازهای اصلی خود را مشخص کنید. بدانید برای چه منظوری به دوربین مدار بسته احتیاج دارید. بررسی کنید که آیا فقط یک دوربین نیاز دارید یا چند دوربین و همچنین بررسی کنید که بودجه شما برای خرید دوربین مدار بسته دقیقاً چه قدر است؟

تعداد کانال

هنگام خرید پکیج دوربین مدار بسته اطمینان حاصل کنید که چند کانال را در پکیج مشاهده می کنید. تعداد کانال ها، تعداد دوربین هایی است که می توانند به DVR وصل شوند.

دید در شب مادون قرمز

ویژگی دید در شب دوربین مدار بسته به وسیله مادون قرمز، از ویژگی های مفید دوربین های مدار بسته است؛ زیرا دوربین های شما را قادر می سازد در تاریکی شب تصاویر را مشاهده و ضبط کنند. مسافتی که این دوربین ها می توانند ضبط کنند درمحصولات مختلف متفاوت است؛ بنابراین اطمینان حاصل کنید که یک دوربین استاندارد دید در شب برای محیط اطراف خود خریداری می کنید.

کیفیت تصویر دوربین مدار بسته

کیفیت تصویر دوربین مدار بسته به وسیله پیکسل ها اندازه گیری می شود. این به تعداد خطوط افقی و عمودی در تصویر اشاره دارد. هرچه تعداد پیکسل ها بیشتر باشد، کیفیت تصویر نیز بالاتر می رود. این امر به ویژه در صورت ضبط در مسافت های بیشتر یا نیاز به بزرگنمایی بسیار مهم است.

ظرفیت DVR / NVR

ظرفیت به میزان حافظه موجود برای فیلمبرداری است که DVR / NVR می تواند داشته باشند. پس از اتمام حافظه دخیره سازی، قدیمی ترین پرونده ها حذف می شوند. تعداد دوربین و کیفیت تصاویر، در اندازه HDD مورد نیاز شما تأثیر می گذارد. بنابراین، اگر می خواهید حجم زیادی از فیلم های با کیفیت بالا را نگه دارید، به یک هارد بزرگ تر نیاز دارید.

در ادامه به معرفی DVR / NVR خواهیم پرداخت.

DVR

ضبط کننده فیلم های دیجیتال در دوربین مدار بسته آنالوگ استفاده می شوند. در این مدل از یک کابل BNC برای اتصال دوربین ها به دستگاه ضبط دیجیتال استفاده می شود. دوربین مدار بسته آنالوگ مدل قدیمی تر موجود در بازار است. این محصول نیاز به اتصال ضبط کننده دیجیتال به دوربین از طریق سیمکشی دارد. ضبط کننده فیلمبرداری دوربین مدار بسته آنالوگ به طور معمول وضوح پایینی دارد و ارزان ترین گزینه است و برای خانه ها کافی خواهد بود. دوربین مدار بسته آنالوگ بهترین راه حل برای مشتریانی است که به جزییات نیاز چندانی ندارند.

NVR

ضبط کننده فیلم های شبکه به همراه دوربین مدار بسته IP یا تحت شبکه استفاده می شود. دوربین ها با استفاده از شبکه خانگی شما فیلم ضبط شده را به دستگاه ضبط ویدیوی شبکه شما منتقل می کنند. بعضی از دوربین های مدار بسته بدون سیم می توانند به NVR وصل شوند. در غیر این صورت می توان از کابل اترنت استفاده کرد.

دوربین مدار بسته IP معمولاً گزینه گران تر است؛ هرچند با افزایش محبوبیت، قیمت آن رو به کاهش است. این محصول برای ضبط جزئیات دقیق مانند پلاک ها ایده آل است.

اتصال به موبایل به دوربین مدار بسته

امروزه گوشی موبایل به عنوان یک دستگاه ارتباطی مهم و ضروری که در زندگی روزمره استفاده از آن اجتناب ناپذیر است شناخته می شود. با پیشرفتی که سیستم عامل های گوشی های تلفن همراه اندروید و آیفون داشته اند، کاربردهای آن ها در هر زمینه ‌ای گسترش یافته ‌اند. یکی از این زمینه‌ ها مربوط به مسئله سیستم های نظارت تصویر و امنیت می ‌شود. انتخاب نرم افزار برای اتصال گوشی به دوربین مدار بسته باید بر اساس نیازمندی مورد نظر باشد چرا که نرم افزار های سطح بالا هزینه بالاتری نیاز دارند.

دوربین مدار بسته سیمی

دوربین مدار بسته سیمی از قدیمی ترین انواع دوربین های مدار بسته هستند. این سیستم ها به کابل هایی برای برق، اتصال اینترنت و انتقال ویدیو احتیاج دارند. یک کابل از دوربین به یک ضبط کننده متصل می شود که سپس به روتر شما متصل می شود. دو روش برای تغذیه دوربین مدار بسته سیمی وجود دارد. راه اول سیم برق جداگانه و راه دوم استفاده از کابل POE. با این روش فقط به یک کابل اترنت نیاز دارید که هم برق و هم اتصال اینترنت را فراهم می کند.

دوربین مدار بسته وایرلس

دوربین مدار بسته ویرلس یا بی سیم جایگزین بسیار خوبی برای سیستم های سیمی هستند. تفاوت اصلی سیستم سیمی و دوربین بی سیم این است که فیلم های ضبط شده به صورت بی سیم از دوربین به ضبط کننده منتقل می شوند. سیستم های بی سیم به شبکه Wi-Fi شما (چه از طریق بی سیم و چه با کابل) متصل می شوند، با این وجود هنوز هم به برق سیم نیاز دارند!

دوربین مدار بسته بدون سیم

دوربین های مدار بسته بدون سیم انعطاف پذیر نصب آسانی دارند. به دلیل پیشرفت در فن آوری باتری، دوربین های مدار بسته بدون سیم به طور چشمگیری تکامل یافته و گزینه بسیار خوبی هستند. آنها به هیچ وجه به کابل احتیاج ندارند.

بعد از مشخص نمودن اهداف و نیاز های شما از خرید دوربین های مدار بسته و شناخت انواع ویژگی های آن ها، نوبت به خرید دوربین میرسد که می توانید برای خرید از یکی از بهترین فروشگاه های دوربین مدار بسته اینجا کلیک کنید.

منبع: مرکز خرید دوربین مدار بسته هپنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز