خبرگزاری کار ایران

همه چیز درباره روغن صنعتی و نکاتی مهم در خرید و فروش روغن صنعتی در فیداراویل

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۹۶۲

فروش انواع روغن صنعتی و گریس نسوز و گریس EP2 در فیداراویل با بهترین کیفیت ها و قیمت ها همراه با ارسال به سراسر ایران.

شرکت فیدار اویل و انواع برند های مشهور آن:

شرکت فیدار اویل یکی از با تجربه‌ترین شرکت‌ها در تولید روغن صنعتی، گریس و گریس نسوز می باشد که تمامی برند های مطرح دنیا در این شرکت وجود داردو می توانید آن ها را خرید داری کنید هم چنین ضمانت همه ی محصولات را می توانید از کارشماسان ما دریافت کنید.

کیفیت انواع روغن صنعتی و گریس نسوز در فیداراویل

تمامی محصولات ما کاملا با کیفیت بوده و تمامی آن ها اصل می باشند و دارای استاندارد جهانی است هم چنین دارای استانداردهای زیست محیطی نیزمی باشد که برای استفاده در کارخانجات و ماشین آلات مختلف می توانید با خیالی آسوده از آن ها استفاده کنید.

این شرکت تا کنون تلاش کرده با کیفیت ترین محصولات را با نازل ترین قیمت ها عرضه کند و برای جلب رضایت مشتریان خود فعالیت می کند پس با ما را در سایت و شبکه های اجتماعی فیدار اویل همراهی کنید.

حال می خواهیم به معرفی برند های فیدار اویل بپردازیم:

برند روغن صنعتی بهران:

یکی از این برند ها که تولید کشور ایران می باشد و دارای سازگاری کاملا مناسبی با انواع ابزار های صنعتی را دارد و بعد چندین سال تجربه توانسته که افراد بسیاری را از خود راضی نگه دارد شرکت روغن صنعتی بهران است.

این شرکت از سال 1341 فعالیت خود را آغاز نموده و با تولید مرغوب ترین روغن ها توانسته است نیاز کشورمان را در این حیطه بر طرف کند و تا به امروز توانسته است تمامی محصولات نفتی و روغنی خود را در بالاترین کیفیت بفروشد. این شرکت بسیار گسترده است و در دستگاه ها و ماشین آلات مختلفی استفاده می شود که می توان به: روغن ترانسفورماتور با تعداد دور بالا، روغن کمپرسور، نساجی، چرخ دنده ها و خیلی موارد دیگر اشاره کرد.

 حال شرکت فیدار اویل با داشتن نمایندگی از جانب شرکت بهران تمامی محصولات از جمله روغن بهران درفش، روغن بهران هیدرولیک، روغن بهران آذرخش و غیره را با کیفیت اصلی و اورجینال دارا می باشد.

برند روغن صنعتی توتال:

برند توتال که یک برند فرانسوی است  در سال 1924 توسط ارنست مرسیه پایه گذاری شد که این شرکت علاوه بر روغن صنعتی دارای محصولاتی مانند گریس EP2 و گریس نسوز نیزاست که قیمت گریس این شرکت نسبت به برند های دیگر کمی بالا ترمی باشد اما می توان گفت گریس توتال به نسبت دارای کیفیت و ماندگاری بالاتری نیز هست که طرفداران خاص خود را داشته و برای برخی از دستگاه های صنعتی توصیه شده است که از روانکار های خاصی استفاده شود که درفقط در این برند می توان آن ها را پیدا کرد.

روغن های این شرکت در بسیاری از صنایع حساس نظیر خودروسازی، معادن، کشاورزی و ... استفاده می شود. روغن های این شرکت نسبت به روغن های شرکت بهران قیمت به مراتب بالاتری دارد ولی نسبت به مدل های آمریکایی قیمت بسیار مناسب تری دارند. فعالیت شرکت Total در کشورمان نزدیک به بیست سال است  و مردم با این برند آشنایی کامل دارند.

برند روغن صنعتی شل:

این برند که ساخت کشور آمریکا است و یه شرکت چند ملیتی به حساب می آید علاوه بر این لوگو آن شبیه به یک صدف زرد رنگ است این شرکت در سال 1907 میلادی با شرکت رویال داچ ادغام شده است و نام آن به شل تغییرکرده است. امروز مقر اصلی شرکت شل در کشور هلند می باشد. موارد کاربرد آن بسیار گسترده است که می توان به: روانکاری دستگاه های کشاورزی، موتور هواپیما، خودرو، توربین ها، موتور تراش و ... اشاره کرد هم چنین قیمت روغن صنعتی برند شل جزو گران ترین روغن ها محسوب می شود که به مراتب از کیفیت بالاتری نیز برخورد دار است روغن های این شرکت مشهوریت و کیفیت منحصر به فرد خود را دارا می باشند که از ویژگی های مهم روغن های این شرکت می توان به ضد زنگ زدگی و مقاومت زیاد در برابر اکسیداسیون اشاره کرد.

در شرکت فیدار اویل روغن های شل و انواع گریس های آن هم به صورت بشکه ای و هم به صورت سطلی به فروش می رسد فقط کافی است که به سایت ما مراجعه کرده و از کارشناسان ما اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به فروشگاه روغن صنعتی فیدار اویل از تمامی محصولات ما دیدن کرده و اطلاعات لازم را بدست آورید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز