خبرگزاری کار ایران

ساعت هوشمند ردیاب کودک، راه حل مؤثر مراقبت از فرزندان

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۹۱۱

پیشرفت تکنولوژی، قسمت‌های مختلفی از زندگی انسان‌ها را تحت تاثیر قرار داده است. امنیت، یکی از مهم ترین واژه هایی است که با وجود تکنولوژی های متفاوت اعم از جی پی اس، دستیابی به آن ساده تر گذشته خواهد بود.

پیشرفت تکنولوژی، قسمت های مختلفی از زندگی انسان ها را تحت تاثیر قرار داده است. امنیت، یکی از مهم ترین واژه هایی است که با وجود تکنولوژی های متفاوت اعم از جی پی اس، دستیابی به آن ساده تر گذشته خواهد بود. یکی از مهم ترین دغدغه های افراد در طول زمان های مختلف، مراقب از بچه ها بوده است. از سال های گذشته تا همین امروز، شاهد اتفاقات مختلف برای کودکان هستیم که گاهی این اتفاقات درج شده در انواع روزنامه حوادث، قلبمان را به درد می آورد.

اقدامات مختلفی از سمت خانواده ها شکل می گیرد تا امنیت کودکان به بالاترین حد ممکن برسد. مراقبت از فرزندان، تنها نگذاشتن آن ها، آموزش رفتار با افراد غریبه و موارد دیگر از دسته کارهایی هستند که خانواده ها با هدف سلامت ماندن بچه ها انجام می دهند. در این مقاله ما قصد داریم یکی از مهم ترین و ساده ترین راه های مراقبت از فرزندان را بررسی کنیم.

استفاده از ساعت هوشمند جی پی اس دار، مطمئن ترین راه مراقب از بچه ها

سال هاست که مردم از انواع مختلف جی پی اس، برای مراقبت از وسایل، تجهیزات و خودروهایشان استفاده می کنند. نکته ی مهمی که درباره استفاده از تکنولوژی جی پی اس وجود دارد این است که اگر یک GPS ماشین می تواند از دزدیده شدن خودروی شما جلوگیری کند، چرا از یک ردیاب برای جلوگیری از دزدیده شدن یا گم شدن یک فرد استفاده نکنیم؟

شاید در نگاه اول فکر کنید که همراه داشتن همیشگی یک جی پی اس کار بسیار سختی است. یا اینکه اگر فردی قصد دزدیدن کودکان را داشته باشد، با گشتن جیب های او، قطعا جی پی اس را از کودک جدا خواهد کرد. ساعت های هوشمند، با هدف رفع این دو مشکل طراحی و تولید شده اند.

ساعت هوشمند ردیاب کودک به گونه ای طراحی شده است که به سادگی به عنوان یک ساعت معمولی روی دست کودک بسته می شود و به خوبی در جایگاه یک جی پی اس، وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

ساعت ردیاب کودک چه امکاناتی دارد؟

مهم ترین ویژگی انواع ساعت ردیاب کودک، غیر قابل تشخیص بودن آن است. به گونه ای که اگر کسی قصد دزدیدن کودک را داشته باشد، با مشاهده این ساعت، توجه او جلب نخواهد شد.

با استفاده از ساعت ردیاب بچه ها، می توانید در هر زمان و مکانی نسبت به موقعیت فرزند خود آگاه شوید.

یکی دیگر از ویژگی های مهمی که برای این مدل از انواع ردیاب افراد، می توان ذکر کرد، حساسیت بسیار بالای آن است. به گونه ای که احتمال خطا در شناسایی موقعیت کودک، تنها در یک متر وجود دارد. به عبارتی ساده تر یعنی دقت مسیریابی این مدل از ردیاب ها، در حد 1 متر است.

با توجه به نوع کاربرد این محصول، که قرار است برای مراقبت از کودکان و جلوگیری از وارد شدن آسیب به آن ها، استفاده شود، حساسیت بیشتری برای آن در نظر گرفته شده است. در ادامه به بررسی تعدادی از مهم ترین امکانات این مدل از ردیاب می پردازیم.

ساعت هوشمند ردیاب کودک، راه حل مؤثر مراقبت از فرزندان

1-قابلیت برقراری تماس با ساعت ردیاب فرزند

تمامی ساعت های ردیاب کودک به یک شیار سیم کارت مجهز هستند که می توانید با هدف برقراری تماس با شما، یک سیمکارت درون آن قرار دهید. از این قابلیت می توان در مواقع مختلف استفاده کرد. به طور مثال زمانی که کودک شما از مسیر منحرف شود یا اینکه زمین بخورد، می تواند با شما تماس برقرار کند.

این نوع از ردیاب ها، تنها با شماره هایی که درون خود ذخیره دارند تماس می گیرند و امکان تماس گرفتن با شماره های دیگر را فراهم نمی کنند.

2-موقعیت یابی کودکان به صورت لحظه ای

موقعیت یابی لحظه ای یا Real-time یکی از مهم ترین ویژگی انواع ردیاب های حرفه ای است. ساعت هوشمند ردیاب دار نیز این ویژگی را دارد. به واسطه ویژگی موقعیت یابی لحظه ای می توانید در هر زمان و هر مکان از موقعیت فرزندتان آگاه شوید. این قابلیت تنها به شهری که در آن قرار دارید محدود نمی شود. بلکه کودک در هر کجای کشور که باشد، می توانید موقعیت مکانی آن را به صورت زنده مشاهده و بررسی کنید.

3-امکان اطلاع رسانی در صورت خارج شدن از مسیر مشخص

برای اطمینان بیشتر از ایجاد امنیت لازم برای کودکان می توانید مسیرهای مشخص مانند مسیر مدرسه را در ساعت هوشمند تعریف کنید. در صورتی که کودک به هر دلیل از مسیر تعریف شده در ساعت ردیاب خارج شود، به سادگی توسط هشدارهایی که برای شما ارسال می شود، متوجه این موضوع خواهید شد. بدین شکل از انواع اتفاقات ناگوار جلوگیری می کنید.

ساعت جی پی اس دار کودک مانند دستگاه های دیگر از جمله انواع ردیاب جیوه ای، ویژگی های خاص دیگری دارد که از بهترین آن می توان به هشدار تمام شدن باطری اشاره کرد.

ساعت هوشمند ردیاب کودک، راه حل مؤثر مراقبت از فرزندان

از کجا ساعت هوشمند ردیاب دار برای کودکان تهیه کنیم؟

در این مقاله به بررسی ویژگی های مثبت ساعت ردیاب دار اشاره کردیم و با دلایلی منطقی، توضیح دادیم که چرا خرید یک ساعت ردیاب دار بهترین روش برای مراقبت از کودکان است! با این حال در صورتی که هنوز هم درباره خرید این محصول شک دارید یا سوالاتی دارید، می توانید به سایت ایران رهیاب مراجعه کنید و اطلاعات خود را درباره این مدل ردیاب تکمیل کنید. همچنین اگر قصد خرید این ساعت را دارید، ایران رهیاب بهترین مرجع فروش انواع ردیاب است که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و همچنین قیمت های بسیار مناسب به فروش می رساند. امیدواریم که هیچگاه شاهد اتفاقات ناگوار برای فرزندانتان نباشید.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز