خبرگزاری کار ایران

آخرین قیمت گوسفند زنده در بازار

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۴۰۶

با توجه به تغییرات هر روزه قیمت گوسفند زنده در بازار دام، اطلاع پیدا کردن از آخرین و دقیق ترین نرخ مشکل به نظر می‌آید. در این مطلب راهی مناسب جهت آگاه یافتن از قیمت گوسفنده زنده را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین مرجع دریافت قیمت گوسفند زنده در تهران

آیا از میزان کل مصرف گوشت روزانه در ایران خبر دارید؟ از میزان مصرف گوشت گوسفندی چطور؟ حداقل با یک حساب سرانگشتی می­توانید میزان مصرف گوشت خانواده خود را حساب کنید. با وجود گرانی های اخیر قیمت گوسفند زنده  و گوشت گوسفند ، نمی­توان آن را از سبد مصرف خانواده حذف کرد. همچنین در سال­های اخیر نیز به دلیل افزایش نرخ جمعیتی ، میزان مصرف در ایران بالا رفته است.

البته گوشت گوسفندی تنها برای مصارف معمولی غذایی نیست. همانطور که می­دانید ما ایرانی ها با توجه به دین، مذهب و آئین خود، همواره اعیاد و مراسمات مذهبی زیادی درسال داریم. در تمامی این اعیاد در سراسر کشور و به ویژه تهران، مردم از گوسفند جهت قربانی کردن استفاده می­کنند. همچنین در مراسمات شخصی، خانوادگی و مناسبت­ها نیز از گوسفند قربانی استفاده می­شود. برای مثال موقعیت­هایی مانند تمام شدن دوره سربازی، مراسم عروسی ، قبولی در دانشگاه، بازگشت از سفرهای زیارتی و موارد مشابه را می­توان مثال زد.

باتوجه به توضیحات بالا می­توان نتیجه گرفت که میزان خرید گوسفند زنده در طی سال در جامعه درصد بالایی دارد. تقریباً هر خانواده ایرانی در هرسال یا دو سال یک­ بار از گوسفند قربانی استفاده می­کند. از این رو با توجه به گرانی قابل توجه قیمت گوسفند زنده نیاز است که پس از تصمیم به خرید ، از محل مناسب و معتبری آن را خریداری نمود.

بهترین قیمت گوسفند زنده

دلیل اهمیت انجام تحقیق قبل از خرید گوسفند این است که قیمت گوسفند زنده چیزی نیست که همه از آن اطلاع داشته باشند. همانطور که در بالا اشاره شد، برخی یک یا دو سال یکبار تصمیم به خرید گوسفند زنده میکنند و به همین دلیل خبری از قیمت­ها ندارند و محل ثابتی برای خرید آن نیز نمی‌شناسند. در نتیجه مهم است که قبل از پراخت چنین هزینه‌ای، تحقیق کرد تا خریدی قابل قبول انجام شود و در هزینه و زمان صرفه­ جویی کرد.  

دسته دیگری از مردم شاید هرسال یک یا چند گوسفند قربانی داشته باشند. بنابراین سالانه مبلغ زیادی برای این مورد پرداخت می­کنند و به همین دلیل بهتر است محلی معتبر و دائمی برای خرید داشته باشند. این افراد نیاز بسیار بیشتری به شناخت مجموعه­هایی مانند بازار گوسفند دارند چراکه سالانه مبالغ بالایی برای خرید گوسفند هزینه می­کنند. اگر این افراد در هر خرید خود کمی گرانتر از قیمت معمول پرداخت کنند، جمع هزینه کلی آن­ها در مجموع مبلغ بالایی می­شود که درصد قابل توجهی از آن قابل حذف بوده است.

برای اطلاع از قیمت انواع دام زنده کلیک کنید . 

آخرین قیمت گوسفند زنده در بازار

قیمت مناسب انواع دام زنده در بازار گوسفند

سایت بازار گوسفند بعنوان بازار آنلاین فروش گوسفند زنده، فروشنده گوسفندهای سالمی است که در طبیعت فوق­العاده دشت مغان و شمال غرب کشور پرورش یافته و بزرگ شده­اند. علاوه بر سلامت کامل و طبیعی بودن پروسه رشد این گوسفندان، مزیت مهم این بازار آنلاین در قیمت گوسفند زنده است . قیمت گوسفند در این بازار مناسب ­ترین قیمتی است که می­توان در سراسر تهران پیدا کرد.

شاید برایتان عجیب باشد اگر بگوییم قیمت گوسفنده زنده در تهران می­تواند تا چند میلیون تومان هم گرانتر باشد و خریدار متوجه آن نشود. در بازاری که تعرفه و نظارت مشخصی بر روی آن نبوده و محل­های فروش آن نیز برای خرید و مشتریان مناسب نیست، چنین اتفاقاتی طبیعی است. به راحتی می­توان یک گوسفند را با قیمت بسیار بالاتر به مشتری فروخت و این بسیار اتفاق می­افتد.

بنابراین پس از تحقیقات و گرفتن قیمت از محل­های فروش مختلف، می­توانید قیمت گوسفند زنده را از بازار آنلاین گوسفند به صورت تلفنی نیز بپرسید تا مطمئن شوید که قیمت­های این بازار مناسب­ترین قیمتی است که می­توانید پیدا کنید. البته علاوه بر سالم و طبیعی بودن گوسفندان بازار گوسفند که در بالا نیز به آن اشاره شد، خدمت اصلی این مجموعه تحویل گوسفند در محل انتخابی مشتری و حتی قصابی و تمیز کردن آن در صورت درخواست مشتری به صورت رایگان است. کافیست با مراجعه به آدرس bazargosfand.com و یا تماس با شماره تلفن این مجموعه، قیمت گوسفند زنده را جویا شوید تا در عرض چند دقیقه بتوانید قیمت را از خانه و بدون نیاز به قدم گذاشتن در خیابان­ های شهر، بهترین قیمت ممکن را دریافت کنید و برای خرید سفارش خود را ثبت نمایید .      

شماره های تماس با سایت بازار گوسفند :

66000798-021   |   09197124011

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز