خبرگزاری کار ایران

چرا ما به شما ماهی جنوب را پیشنهاد می‌کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۱۹۲

ماهی نه تنها روی استخوان بندی شما تأثیر می‌گذارد بلکه عملکردهای دیگر بدن شما از جمله کبد، مغز و حتی خواب شما را تحت تأثیر قرار می دهد. بنابراین مصرف ماهی جنوب را در برنامه‌های تغذیه‌ایی خود قرار دهید تا از فواید بی‌نظیر این موجود دریایی بهره‌مند شوید.

چرا ما به شما مصرف ماهی جنوب را پیشنهاد می کنیم؟

ماهی یکی از منابع مفید پروتئین برای رژیم غذایی شما است. این ماده پر از مواد مغذی ضروری مانند اسیدهای چرب امگا 3 است و منبع عالی پروتئین برای لاغر شدن بدن و قدرت عضلات شما است. ماهی نه تنها روی استخوان بندی شما تأثیر می گذارد بلکه عملکردهای دیگر بدن شما از جمله کبد ، مغز و حتی خواب شما را تحت تأثیر قرار می دهد. بنابراین مصرف ماهی جنوب را در برنامه های تغذیه ایی خود قرار دهید تا از فواید بی نظیر این موجود دریایی بهره مند شوید.

فواید مصرف ماهی جنوب

طبق تحقیقات قلب و عروق ، مصرف ماهی خطر بیماری های کشنده قلبی را کاهش می دهد. شما می توانید با مصرف ماهی جنوب میزان اسیدهای چرب امگا 3 که برای قلب شما مفید هستند را تامین کنید. از سوی دیگر، خوردن این نوع ماهی میزان التهابی احتمالی در بدن خود را به صفر میرسانید و احتمال ابتلا به بیماری های مزمن و کشنده دیگر وجود ندارد.

ماهی همچنین یک رژیم غذایی ضروری برای مغز شماست. طبق یک مطالعه سال 2016 که در ژورنال انجمن پزشکی آمریکا منتشر شده است ، مصرف غذای دریایی معتدل با خطر کمتر ابتلا به بیماری آلزایمر در ارتباط بوده است. این مطالعه نشان داد افرادی که  ماهی مرتباً مصرف می کنند، کمتر به بیماری های فراموشی حافظه وآلزایمر مبتلا می شوند.

اگر شما دچار بیماری افسردگی شده اید، ما به شما مصرف ماهی را پیشنهاد می کنیم زیرا این غذای دریایی برای سلامت روان شما نیز فوق العاده است. مجله روانپزشکی و علوم اعصاب نشان می دهد که ماهی می تواند در بهبود علائم افسردگی کمک کند.

چرا ما به شما ماهی جنوب را پیشنهاد می‌کنیم؟

خرید ماهی جنوب

طبق گفته مؤسسه ملی بهداشت ، ماهی ها از نظر ویتامین D سرشار هستند و یکی از بهترین منابع غذایی برای مصرف ویتامین D محسوب می شود. ویتامین D برای جذب کلسیم برای سلامتی و رشد استخوان ها مفید است. بنابراین از خرید ماهی جنوب برای تامین این ویتامین ضروری غافل نشوید.

شاید برای شما این سوال مطرح شود که چرا ما به شما مصرف ماهی جنوب را اکیدا توصیه می کنیم؟

ماهی یک غذای دریایی طبیعی است که سرشار از مواد مفید برای سلامتی انسان است. یکی دیگر از نقاط قوت ماهی بهبود بخشی مشکلات بینایی است. اسیدهای چرب امگا 3 برای بهبود بینایی و سلامت چشم مفید هستند. این امر به این دلیل است که مغز و چشم ها به شدت در اسیدهای چرب امگا 3 متمرکز شده اند و براساس یافته ها به آنها برای حفظ سلامتی و عملکردشان نیاز دارند. ماهی جنوب یکی از بهترین منابع این چربیهای شگفت انگیز است.

چرا ما به شما ماهی جنوب را پیشنهاد می‌کنیم؟

خرید ماهی جنوب

با مصرف ماهی جنوب مشکلات بی خوابی خود را درمان کنید

اگر در خوابیدن یا حتی چرت زدن مشکل دارید، ما به شما مصرف ماهی را توصیه می کنیم. طبق مطالعه ای که توسط مجله پزشکی خواب بالینی منتشر شده است ، افزایش مصرف ماهی باعث بهبود کیفیت خواب در بیشتر افراد می شود. محققان گمان می کنند که این به دلیل غلظت بالای ویتامین D ماهی است که در خوابیدن به شما کمک می کند.

راه دیگری که ماهی به سلامت مغز شما کمک می کند کاهش خطر سکته مغزی است. طبق گفته مجله پزشکی بریتانیا ، میزان بالای اسیدهای چرب امگا 3 در ماهی نیز به کاهش خطر سکته مغزی در افراد مورد مطالعه کمک کرده است.

تاثیر بی نظیر  ماهی در  درمان دردهای مفصلی

اگر از آرتریت روماتوئید رنج می برید ، که التهاب مزمن مفاصل شما است ، خوردن ماهی بیشتر می تواند به کاهش تورم و درد کمک کند. محققان دریافتند که مصرف بیشتر ماهی در واقع باعث کاهش فعالیت بیماری در آرتریت روماتوئید می شود.

فواید مصرف ماهی جنوب در درمان و کنترل فشار خون

محققان دریافتند که اسیدهای چرب امگا 3 موجود در روغن ماهی به پایین آمدن سطح LDL (همچنین به عنوان کلسترول "بد" شناخته می شود) در بدن کمک می کند. با توجه به یافته های دانشگاه ، اسیدهای چرب امگا 3 موجود در ماهی به کاهش لیپیدهای کلسترول در خون کمک می کنند. از سوی دیگر یک مطالعه انجام شده توسط بخش پیری در گروه پزشکی بیمارستان بریگام و زنان بیمارستان نشان داد که مصرف متوسط ​​ماهی به دلیل غلظت بالای اسیدهای چرب امگا 3 از نظر قلبی ، به کاهش خطر نارسایی قلبی کمک می کند.

از سوی دیگر اگر فشار خون بالایی دارید ، می توانید با مصرف ماهی آن را کنترل کنید زیرا وجود این ترکیب در وعده های غذایی به کاهش فشار خون کمک کند. مطالعات نشان داد که مصرف ماهی به دلیل غلظت بالای اسیدهای چرب امگا 3 در کاهش فشار خون مفید است.

تضمین سلامتی شما با مصرف ماهی جنوب

شاید برای شما خیلی عجیب به نظر برسد، اما اگر مشکلات پوستی دارید ما به شما  پیشنهاد می کنیم که  به صورت هفتگی ماهی را در وعده های غذایی خود قرار دهید. اگر آکنه های هورمونی داشته باشید مصرف ماهی می تواند به کاهش آنها کمک کند. شما می توانید با مصرف این غذای سرشار از ویتامین و اسید های چرب نسبت به پاکسازی پوست خود اقدام کنید.

طبق مطالعات انجام شده محققان دریافتند که  خوردن ماهی چرب در واقع می تواند به جلوگیری از بیماری های خود ایمنی مانند دیابت نوع 1 کمک کند. براساس این مطالعات ، میزان بالای ویتامین D ماهی در ایمنی بدن و متابولیسم گلوکز کمک می کند. بنابراین اگر از بیماری دیابت رنج می برید، از خرید ماهی جنوب و مصرف آن به صورت هفتگی غافل نشوید.

ماهی حتی می تواند خطر ابتلا به برخی سرطان ها را کاهش دهد. این مطالعه نشان داد افرادی که ماهی زیادی مصرف می کنند در مقایسه با افرادی که مقادیر کمتری از ماهی می خورند ، کمتر به سرطان های گوارشی مانند حفره دهان ، حلق ، روده بزرگ و لوزالمعده مبتلا می شوند.

تحقیقات مرتبط با بهداشت انسان و علوم تغذیه ای جهان نشان داد که خرید ماهی جنوب و مصرف آن روی سیستم ایمنی بدن تاثیر بسزایی گذاشته است. آنها معتقدند که اسیدهای چرب امگا 3 ، که در ماهی ها فراوان هستند ، تأثیر مثبتی در متابولیسم شما دارند.

در آخر باید بگوییم شما عزیزان میتوانید برای خرید ماهی تازه جنوب و میگو از فروشگاه اینترنتی ماهی خان اقدام فرمایید. سفارشات شما در کمترین زمان ممکن و با بسته بندی کاملاً بهداشتی درب منزل ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز