خبرگزاری کار ایران

فروش انواع وان جکوزی ،رادیاتور و هود وگاز

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۸۱۸

نوبساز یکی از معتبرترین سایت های فروش وسایل لوکس خونه در ایران بوده که در این راستا برای جلب رضایت مشتریان خود بهترین کیفیت ها را با بهترین قیمت ها در اختیار مشتریان خود قرار داده و در این راستا محصولات خریداری شده را به صورت رایگان به سراسر ایران می فرستد.

از جمله محصولات ما :

وان جکوزی  

جکوزی ها نسل جدیدی از وان ها هستند که به کمک آن عمل ماساژ بدن و مفاصل فراهم شده و درنتیجه خاصیت درمانی هم دارد . وان و جکوزی ها، امروزه به صورت های متنوعی، از جمله :مربع ،مستطیل،گرد و بیضی با برند های گوناگونی از جمله :دنیز ،ترمو وود،سنی آتلانتیک ،الیزه و ....در بازار موجود اند.

رادیاتور

امروزه یکی از روش های گرمایشی منازل استفاده از انواع رادیاتور ها می باشد از این وسایل های گرمایشی در جاهایی استفاده می شود که نیازی به برسی دقیق درجه ی رطوبت و دما نباشد زیرا که رادیاتور ها توانایی تنظیم درجه ی حرارت را ندارند و کار آن ها عمدتا تولید گرما است . از جمله آنها می توان به :رادیاتور شیشه ای ،استیل ،آلومینویی و فولادی اشاره کرد .

هود و گاز

ابتدا برای خرید و فروش هود باید با انواع آنها آشنا شد.

هودها امروزه از نظر ظاهری دارای انواع مورب ، شومینه ای ، جزیره ای و مخفی می باشند. 

از جمله هودهای موجود در بازار می توان به نوع تصفیه ای و هود دارای خروجی هوا اشاره کرد که در هود تصفیه هوا ،بو و ذرات معلق در هوا را به داخل می کشند و هوا را  تصفیه می کنند اما در هود خروجی هوا ،هود به کانالی متصل است که با استفاده از آن چربی ها و ذرات را به بیرون میفرستند از این هود ها مدل های شمینه ای ،معمولی و جزیره ای در بازار موجود است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز