خبرگزاری کار ایران

ارسال پیامک تبلیغاتی با سامانه پیامک کوتاه ملی ایران

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۳۸۲

ارسال پیام تبلیغاتی یکی از بهترین شیوه هایی است که در چند سال اخیر در ایران باب شده و با وجود شبکه های اجتماعی متعدد هنوز هم این تبلیغات دارای بازدهی بالایی است. بر طبق نظر کارشناسان میزان بازدهی این تبلیغات بیش از تبلیغات تلویزیونی است و بهترین راه برای ارسال پیامک تبلیغاتی تهیه سامانه ارسال پیامک است.

ارسال پیامک تبلیغاتی به عنوان یکی از بهترین شیوه های انجام تبلیغات موبایلی به شمار می رود. امروزه تبلیغات از اهمیت بسیاری در زندگی روزمره ما برخوردار است و یکی از راه های کسب موفقیت برای هر کسب و کاری انجام تبلیغات متعدد و موثر است.

برای این کار از شیوه های مختلفی استفاده می شود. یکی از بهترین راه های تبلیغات درج آنها در رسانه های عمومی است، و در این بین رسانه های دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار هستند. رسانه های اجتماعی در حال حاضر نقش پررنگی در زندگی ما دارند و در این بین تلفن همراه به عنوان یک وسیله کاربردی در زمره این ابزار مهم قرار می گیرد. تحقیقات اخیر نشان داده که میزان بازدهی تبلیغات موبایلی با شیوه ارسال پیامک تبلیغاتی حدود 98 در صد است که این میزان برای رسانه های پرمخاطبی مثل تلویزیون میزان کمتری است. به همین دلیل می توان این روش را موثر و پربازده دانست و برای تبلیغات بهتر و موثر تر از آن استفاده کرد.

مزایای تبلیغات با استفاده از ارسال پیامک

ارسال پیامک یکی از روش های موثر برای تبلیغات است. ما در عصری زندگی می کنیم که تلفن همراه به یکی از ابزار ضروری زندگی تبدیل شده، و اکثر افراد پیر و جوان جامعه و حتی تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان این وسیله را دارند، و با آن امورات مختلف خود را انجام می دهند. به همین دلیل می توان با تبلیغات پیامکی در جامعه هدف خود نفوذ کرد و تاثیرگذار بود.

امروزه تبلیغات موبایلی به شیوه های مختلفی انجام می شود که درج آن در شبکه های اجتماعی رایج ترین این شیوه ها است. اما این شیوه به اندازه پیامک تبلیغاتی دارای بازدهی نیست و دلیل آن این است که قسمت قابل توجهی از جامعه به گوشی های تلفن هوشمند  دسترسی ندارند و از میان دارندگان گوشی های هوشمند نیز تعداد زیادی از افراد به اینترنت و یا آن شبکه های اجتماعی متصل نیستند، در حالی که دریافت پیامک برای تمامی گوشی های تلفن همراه امکان پذیر است و افراد خواسته یا نخواسته آن را می بینند.

در این بین اگر پیامک ارسالی دارای جذابیت متنی و عنوانی باشد این موضوع به فروش بیشتر کمک خواهد کرد. تنها ایرادی که در سالیان اخیر به شیوه ارسال پیامک وارد شده بود اعمال محدودیت کاربران در دریافت پیامک های تبلیغاتی بود که اصطلاحا بلک لیست گفته می شد، اما اخیر این مشکل در نسخه های جدید انواع سامانه ارسال پیامک رفع شده و می توان پیام تبلیغاتی خود را برای تمامی گوشی های تلفن همراه ارسال کرد.

ارسال پیامک برای جامعه هدف معمولا با کلمات انجام می شود و نیاز به دانش خاصی ندارد در حالی که برای تبلیغات در فضای مجازی به پوستر یا کلیپ های تبلیغاتی نیاز است که این کار هزینه بر بوده و نیاز به دانش بالایی دارد. در نتیجه می توان ارسال پیامک را شیوه ای بهتر و موثرتر دانست، و اگر پیامک دارای متن کوتاه و مفیدی باشد قطعا می تواند موفقیت را در حوزه تبلیغات موبایلی تضمین کند.

ارسال پیامک تبلیغاتی با سامانه پیامک کوتاه ملی ایران

سامانه پیامک کوتاه

بهترین راه برای ارسال پیامک تبلیغاتی

ارسال پیامک تبلیغاتی به شیوه های مختلفی انجام می شود. معمولا در هر شهر و  منطقه ای مراکزی وجود دارند که در زمینه تبلیغات موبایلی فعالیت دارند و با استفاده از این شرکت ها می توان امورات تبلیغاتی خود را در حوزه پیامک انجام داد. معمولا این شرکت ها برای انجام این خدمات علاوه بر تعرفه های پیامکی هزینه های انجام امورات را دریافت می کنند. همچنین این مراکز براساس نوبت و امورات عمومی سفارش ها را انجام می دهند. در نتیجه توصیه می شود برای انجام امورات تبلیغاتی خود از یک پنل ارسال پیامک اختصاصی استفاده کنید. برای این کار می توانید از مراکز ارائه دهنده پنل و سامانه پیامک، یک پنل اختصاصی خریداری کنید، در این بین شرکت هایی وجود دارند که پنل پیامک را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند.

ارسال پیامک با پنل شخصی دارای مزایای زیادی است. برای مثال شما می توانید همواره با یک شماره اختصاصی به جامعه هدف خود پیامک دهید و می توانید این کار را بر اساس امکاناتی مثل کدپستی، جنسیت، نوع تلفن همراه و غیره انجام دهید. برای ارسال پیامک با پنل شخصی باید به شرکت های معتبر مراجعه نمود و از آنها خدمت مورد نیاز را دریافت کرد. در ایران شرکت های متعددی در زمینه ارائه سامانه پیامک کوتاه فعالیت دارند که شرکت تخصصی پیامک ملی ایران به عنوان بهترین شرکت فعال در این حوزه شناخته می شود.

ارسال پیامک تبلیغاتی با سامانه پیامک کوتاه ملی ایران

سامانه ارسال پیامک کوتاه ملی ایران

ارسال پیامک تبلیغاتی با پنل های سامانه پیام کوتاه ملی ایران

ارسال پیامک تبلیغاتی با پنل های پیامکی مختلفی امکان پذیر است و یکی از بهترین و بروزترین این پنل ها در شرکت تخصصی سامانه پیام کوتاه ایران ارائه می شود. این شرکت پس از هفت سال سابقه فعالیت مستمر در زمینه پنل های پیام کوتاه، اکنون از نسل جدید این سامانه ها در ایران رونمایی کرده و به همین دلیل توانسته فاصله قابل توجهی با دیگر رقبا ایجاد کند. در سامانه پیام کوتاه ملی ایران شما می توانید به صورت هدفمند پیامک های تبلیغاتی خود را به سوی جامعه هدف ارسال کنید. در این سامانه امکاناتی همچون ارسال پیامک از خارج بلک لیست وجود دارد و دیگر نگرانی از بابت عدم ارسال پیامک های تبلیغاتی وجود ندارد. یکی از امکاناتی که این و سایت را خاص و ویژه کرده است امکان ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند است. در این شیوه شما می توانید برای جامعه خود با دقت و کیفیت بیشتری پیامک ارسال کنید. برای مثال شما می توانید  بر اساس موقعیت مکانی، سن، جنسیت، مدل، سیستم‌عامل تلفن همراه و موارد دیگر تبلیغات خود را انجام دهید، و قطعا در این شیوه بازدهی تبلیغاتی شما بیشتر خواهد بود، و امکان موفقیت شما در این مورد بسیار بالاست.

ارسال پیامک تبلیغاتی با استفاده از سامانه پیام ملی ایران با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می گیرد. این مجموعه برای رفاه حال مشتریان و برای اطمینان از کیفیت پنل امکان تست رایگان آن را فراهم کرده و کاربران می توان از قسمت ورود به سایت به پنل تست رفته و از امکانات فوق العاده آن بازدید کنند. شما برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید و یا تست این سامانه می توانید به وب سایت رسمی سامانه پیامک ملی ایران به آدرس اینترنتی www.payamakemelli.com  مراجعه نمایید. همچنین شما می توانید جهت مشاوره رایگان و رونق کسب و کار خود با شماره 02151091000-09196860960 تماس بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز