خبرگزاری کار ایران

دستگاه تصفیه آب صنعتی – قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۳۱۲

شرکت اطلس آب از سال 1370در خصوص ساخت تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب به صورت مستمر و پویا فعالت خود را آغاز کرده است این شرکت هم اکنون در زمره شرکتهای برتر صنعت آب و فاضلاب در کشور شناخته می شود.تیم مدیریتی این شرکت همواره در تلاش بوده که به صورت پویا و نظامند, در جهت ساخت تجهیزات صنعت آب و فاضلاب ایفای نقش کند.

شرکت اطلس آب همواره با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی خود و با کارخانه مجهز به طراحی و ساخت فناوری های نوین در صنعت آب کام برداشته است . این شرکت با چنین رویکردی رضایت مندی طیف وسیعی از مشتریان خود را در اولویت قرار داده است

ماموریت یا محدوده کاری این شرکت به شرح ذیل می باشد.    

سیستم تصفیه آب  دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی- اولترافیلتراسیون- پکیج تصفیه آب خانگی

سیستم تصفیه فاضلاب -پکیج تصفیه فاضلاب انسانی و صنعتی, چربی گیر آشپزخانه, سپتیک تانک, کلاریفایر,فیلتر پرس,

سیستم پیش تصفیه آب- فیلتر شنی,فیلتر کربنی,سختی گیر رزینی,فیلتر شنی FRP, سختی گیر رزینی FRP ,هیدرو سیکلون, فیلتر شنی تحت فشار

سیستم ضدعفونی و گندزدایی- پکیج تزریق کلر, کلریناتور مایع, کلرزن, دستگاه ازن ژنراتور, اشعه ماورا بنفشUV

تجهیزات و مواد شیمایی- نازل فیلتر شنی,ممبران,آنتی اسکالانت,مواد شستشوی ممبران, کربن اکتیو, سنگ سیلیس, شیر اتوماتیک سختی گیر,شیر سختی گیر سلوولو,دیفیوزر هوادهی (حباب ریز-حباب درشت)

دستگاه تصفیه آب صنعتی – قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی

دستگاه تصفیه آب صنعتی

امروزه با توجه به ناخالص های موجود درون آب استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی بیشتر شده است. اساس کار این دستگاه به روش اسمز معکوس می باشد. دستگاه تصفیه آب صنعتی از بخش های متفاوتی تشکیل شده است  کار سیستم تصفیه آب صنعتی بر مبنا اسمز معکوس به وسیله یک پمپ فشار بالا و غشا نیمه تراوا می باشد که با فشار اسمزی تمامی ناخالصی های آب تا ۹۹ درصد از آن جدا شود. 

برای طراحی یک سیستم اسمز معکوس نیاز به تجهیزات می باشد که از جمله مهمترین آنها می توان به مواردی همچون سیستم پیش تصفیه اشاره که کار سیستم پیش تصفیه اصولاً  جداسازی یکسری از املاح ناخالصی های موجود در درون آب می باشد. سیستم پیش تصفیه در دستگاه تصفیه آب صنعتی از چند قسمت همچون فیلتر شنی, فیلتر کربنی و در بعضی مواقع که سختی آب بالا باشد از ستون سختی گیر استفاده می باشد. کار فیلتر شنی جداسازی املاح معلق درون آب تا ۱۰۰ میکرون می باشد در مرحله بعد آب وارد فیلتر کربنی می‌شود که در این قسمت تمامی بود رنگ و مزه آب از آن جدا می شود چرا که وجود کلر در ورودی به تصفیه آب باعث تخریب از کار افتادن غشای نیمه تراوا یا همان ممبران می‌شود.

 پس از سیستم پیش تصفیه که به آن اشاره شد آب وارد فیلترهای میکرونی می شود که در این قسمت معلق درون آب تا یک1میکرون قابل جداسازی می باشند.  آب از فیلتر میکرونی به وسیله یک پمپ فشار قوی با دبی و فشار مشخص وارد ممبران می شود پس در اصلی ترین کار  در دستگاه تصفیه آب صنعتی در این قسمت صورت می پذیرد چرا که تمامی ناخالصی های حلال درون آب همچون یون ناخالص ,نمک درون آب و تمامی پارامترهای موجود در آب قابل شرب نمی باشد از این قسمت جدا می شود شرکت اطلس آب کیمیا پالایش همواره برای ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی از برترین برند موجود در بازار استفاده می کند.

دستگاه تصفیه آب صنعتی – قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی

طراحی دستگاه تصفیه آب صنعتی با نرم افزار ROSA

معمولا اکثر شرکت های سازنده ممبران تصفیه آب نرم افزارROSA جهت طراحی دستگاه تصفیه آب استفاده می‌کند.  تا در طراحی دستگاه با استفاده از این برنامه تمامی نکات مورد نظر رعایت شود.  از این ‌رو اکثر شرکتهای سازنده در این زمینه دستگاه های تصفیه آب خود را به وسیله نرم افزار ROSA طراحی می کنند. استفاده از این نرم افزار باعث می شود عملکرد دستگاه بهینه و طول عمر ممبران بیشتر می شود شرکت اطلس آب همواره برای طراحی دستگاه تصفیه آب صنعتی خود از این نرم افزار استفاده می کند.

قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی

در مشخص کردن قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی عوامل متعددی دخیل می باشند یکی از مشکلات خریداران این دستگاه اختلاف قیمت اعلام شده از سوی سازندگان می باشد. با توجه به اینکه تجهیزات دستگاه تصفیه آب صنعتی در بازار از نظر کیفیتی به سه دسته تقسیم می شوند همیشه اعلام قیمت از سوی سیستم تولیدکنندگان این سیستم متفاوت می باشد.

موارد مهمی که در قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی نقش بسزایی دارند نوع پمپ ممبران. شاسی فیلتر شنی و کربنی تجهیزات برقی دستی و اتومات بودن سیستم به عنوان مثال استفاده از سیستم ROC و یا plc می باشد برای نمونه وقتی دستگاه تصفیه آب سیستم برقی آن plc باشد می توان تمامی مراحل کارکرد دستگاه را به صورت اتومات اجرای کرد که این خود در تعیین قیمت دستگاه تصفیه آب از نظر قیمتی متفاوت می باشد شرکت اطلس آب بنا به درخواست مشتریان با توجه به آنالیز آب موجود همواره می بایست از سوی خریداران به سازنده ارائه شود همواره می بایست از سوی خریداران به سازنده ارائه شود اقدام به طراحی و ساخت دستگاه تصفیه آب می کند.  و تمامی دستگاه های ساخت این شرکت اطلس آب دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیستر در خصوص قیمت دستگاه تصفیه آب و همچنین مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت اطلس آب تماس حاصل بگیرید

www.atla-ab.ir

atlasab724@gmail.com

02146076082- 46072296

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز