خبرگزاری کار ایران

«آرشا صنعت» تهیه کننده انواع گیربکس

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۱۲۸

آرشا صنعت به عنوان نمایندگی SEW اس ای دبلیو در ایران این نوید را به صنعتگران و تولیدکنندگان کشور می دهد که می توانند برای کارخانه ها و کارگاه های خود انواع گیربکس صنعتی ، الکتروموتورها و ... با گارانتی رسمی خدمات پس از فروش تهیه کنند.

گیربکس‌های صنعتی به منظور تنظیم و انتقال قدرت مورد نیاز دستگاه‌های صنعتی از طریق کاهش یا افزایش نیروی گشتاور موتور مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عبارت دیگر گیربکس وظیفه ، گرفتن قدرت از منبع آن ( الکتروموتور ) و انتقال این قدرت به میزان مورد نیاز به مصرف کننده قدرت است. رابطه گشتاور و سرعت عکس است یعنی با افزایش سرعت گشتارو کم می شود و بالعکس. برند های بسیاری هستند که در این زمینه فعالیت می کنند اما از محبوب ترین نمونه ها می توان به گیربکس های SEW اشاره کرد که از سال 1931 در عرضه صنعت فعالیت می کند. قطعاتی که در این گیربکس ها به کار می روند در کل شامل :

  • چرخ دنده ها
  • پوسته گیربکس که چرخ دنده ها را در خود جای می دهد و معمولا از جنس چدن است.
  • شافت فولادی ورودی و خروجی
  • یاتاقان ها که برای تحمل شافت ها مورد استفاده قرار می گیرند.
  • کاسه نمد که وظیفه ی نگهداری روغن و محافظت از یاتاقان در برابر عوامل خارجی را به عهده دارد.
  • درپوش کنترل روغن

انواع گیربکس های SEW

این برند از همان ابتدا اقدام به تولید انواع مختلفی گیربکس برای مصارف گوناگون کرد. برای دستیابی به نسبت کاهندگی بیشتر از مدل های حلزونی استفاده می شود که در آن ها از دنده های حلزونی که قطری بیشتر دارند و دنده های برنجی برای چفت شدن بهره می برند. به دنده های حلزونی دنده 90 درجه هم گفته می شود متریال آن ها از برنج و یا فولاد است و سبب عمر بیشتر آن ها می شود.

از گیربکس های حلزونی در صنایع سنگین استفاده نمی شود بلکه در بالابر ها نوار نقاله ها و هواکش ها و… صنایع سبک کاربرد دارند.

در گیربکس هلیکال، طراحی دقیق، دقت و مهارت در عملیات تراش چرخ دنده، بهینه‌سازی عملیات حرارتی و سنگ‌زنی چرخ‌دنده ها و محورهای آن‌ها، ویژگی های ایده آلی را برای بهره برداری در صنایع سنگین ایجاد می کند. از این مدل در معادن و سد سازی و …. استفاده می شود.

گیربکس های دور متغیر یا سرعت متغیر را می توان به عنوا پر استفاده ترین نوع درایور نام برد. از آنجا که بسیاری از صنایع به تنظیم و کنترل سرعت نیاز دارند این مدل گیربکس ها در سایز ها و مدل های مختلفی ساخته می شوند تا جوابگوی صنایع باشند. مکانیزم گیربکس های دور متغیر SEW به صورت ذغالی و دیسکی است که حرکت پیچ به دور دستگاه را دقیق انجام می دهد.

کاربرد این مدل گیربکس ها در صنایع بسته بندی، سنگ بری، ریسندگی ،تولید نوشیدنی و…. بوده و متریال سازنده بدنه و قطعات هم با توجه به کاربری آن استفاده شده است تا در محیط های مختلف توانایی مقاومت داشته باشد.

آرشا صنعت نماینده فروش گیربکس

آرشا صنعت به عنوان نمایندگی SEW اس ای دبلیو در ایران این نوید را به صنعتگران و تولیدکنندگان کشور می دهد که می توانند برای کارخانه ها و کارگاه های خود انواع گیربکس صنعتی ، الکتروموتورها و ... با گارانتی رسمی خدمات پس از فروش تهیه کنند . این سرویس ها و ضمانت نامه تحت سرتیفیکیت رسمی شرکت SEW آلمان ارائه می شوند.

از دیگر محصولاتی که می توانید از این برند تهیه کنید می توان به ترمز های الکترو مغناطیسی، سروموتور ها، کیت های اتوماسیون و… را می توان نام برد. جهت اطلاعات بیشتر و بررسی سایر برندها و محصولات به وب سایت این مجموعه به آدرس Arsha-sanat.com مراجعه نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز