خبرگزاری کار ایران

بهترین متخصص ایمپلنت

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۹۸۹

​بهترین متخصص ایمپلنت دندان کیست؟ اگر کاندیدای کاشت ایمپلنت دندان هستید حتما این سوال برای شما پیش آمده است.

بهترین متخصص ایمپلنت دندان کیست؟ اگر کاندیدای کاشت ایمپلنت دندان هستید حتما این سوال برای شما پیش آمده است. کاشت ایمپلنت دندان اگرچه یک روش درمانی جدید برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته است اما در این راستا چیزی که مشاهده می کنیم سیل انبوه پزشکانی است که کاشت بدون درد و عوارض را تبلیغ می کنند. مسلما در چنین شرایطی انتخاب یک پزشک معتمد کار چندان ساده ای نیست. به همین دلیل تصمیم گرفته ایم تا در این مطلب با معرفی ویژگی های بهترین متخصص ایمپلنت دندان یک راهنمای جامع و مفید را در اختیار شما قرار دهیم.

یکی از دلایل ارزان بودن هزینه کاشت ایمپلنت توسط برخی از پزشکان استفاده از ایمپلنت های ارزان قیمت و متریال نامرغوب است. کاشت دندان با این روش نه تنها زیبایی طبیعی نخواهد داشت، بلکه طول عمر و دوام بسیار کمتری را نیز دارد.

اهمیت انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت دندان

 بهترین متخصص ایمپلنت

چرا باید درمان خود را نزد بهترین متخصص انجام دهید و این کار چه مزایایی دارد؟ بهتر است تا ابتدا اهمیت این موضوع را روشن سازیم.

ایمپلنت یک روش درمانی پرهزینه با دوره درمان طولانی مدت است. اگر به روش صحیحی انجام شود، شما را از هزینه های مجدد در آینده نزدیک بی نیاز می کند. همچنین با محافظت از بافت استخوان و لثه از تحلیل رفتن آنها جلوگیری می کند.

مزیت دیگر داشتن کمترین عوارض طی دوره درمان است. به دلیل دانش فنی و عملی، مهارت و تجربه ای که بهترین متخصص دارد، میزان ناراحتی بیمار پس از جراحی در حداقل ممکن خواهد بود. همچنین اگر طی درمان عارضه ای چون عفونت لثه و استخوان پیش آید، متخصص ایمپلنت تسلط و کنترل بهتری برای مدیریت درمان دارد.

معمولا بسیاری از افراد حتی از درمان های ساده دندانپزشکی نیز هراس دارند. اما زمانی که مطمئن باشند درمان خود را نزد یک پزشک باتجربه و ماهر شروع کرده اند از استرس و نگرانی های آنها کاسته می شود.

 

ویژگی های بهترین متخصص ایمپلنت

 بهترین متخصص ایمپلنت

داشتن تخصص:برخلاف تصور عموم چیزی تحت عنوان ایمپلنتولوژیست یا شاخه ایمپلنت دندان در دندانپزشکی وجود ندارد. افراد متخصص در این زمینه جراحان فک و صورت، جراحان لثه و یا دندانپزشکان عمومی هستند که دوره های کاشت ایمپلنت دندان را می گذرانند. از میان این سه گروه مسلما دو دسته اول صلاحیت بیشتری برای کاشت ایمپلنت دندان دارند. زیرا پس از اتمام دوره دندانپزشکی، دوره های تکمیلی طولانی مدت و جامعی را پشت سر می گذرانند.

کلینیک تخصصی:داشتن کلینیک تخصصی برای کاشت ایمپلنت به معنای برخورداری از تجهیزات پیشرفته تر و در اختیار داشتن فناوری روز است. تمامی این ها صرفا برای راحتی کار متخصص نیست بلکه راحتی بیشتر، عوارض کمتر، شرایط بهداشتی تر و با ریسک کمتر را برای مراجعه کننده در پی دارد. حتی باعث می شود تا نتیجه کار نیز به لحاظ زیبایی طبیعی تر باشد و طول دوره درمان نیز کاهش یابد.

تجربه و اعتبار:بهترین متخصص، دارای سابقه فعالیت بالا در زمینه کاشت ایمپلنت است و رضایتمندی بیماران مهمترین دلیل اعتبار و خوشنامی او است.

 بهترین متخصص ایمپلنت

اخلاق کاری:بسیار مهم است که پزشک خود را متعهد به ارائه خدمات با بهترین سطح کیفیت و استفاده از  متریال اصل و با کیفیت بداند. همچنین طی دوره طولانی درمان، با صبر و متانت بیمار را راهنمایی کند.

 

نحوه انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت

اولین قدم توجه به مجوز پزشک برای کاشت ایمپلنت است. در رده بعدی تخصص و تحصیلات پزشک را ملاک قرار دهید. سومین فاکتور تجربه متخصص است. حتما در هنگام تحقیق از سابقه فعالیت پزشک مورد نظر به خصوص در زمینه کاشت ایمپلنت مطمئن شوید. همچنین با گشت و گذاری در اینترنت و شبکه های مجازی و یا پرس و جو از بیماران حاضر در مطب از میزان رضایتمندی مراجعین مطلع شوید.

در مورد قیمت توصیه می کنیم تا هزینه را فدای کیفیت کار نکنید. حتما متوجه شده اید که هزینه کاشت ایمپلنت توسط دندانپزشکان عمومی از جراحان لثه و فک و صورت کمتر است، اما صرف هزینه برای کاشت ایمپلنت دندان در واقع نوعی سرمایه گذاری برای آینده است.

داشتن کلینیک مجهز یک امتیاز بزرگ است در این رابطه حتما به بهداشت محیط و رعایت نکات مربوط در هنگام معاینه از سوی پزشک و دستیاران او توجه کنید.

 بهترین متخصص ایمپلنت

دقت پزشک در هنگام معاینه و صبر و حوصله وی برای پاسخ دهی به سوالات بیمار طی جلسه مشاوره بسیار اهمیت دارد.

همچنین به مهارت و توانایی پزشک در صورت نیاز به درمان های تکمیلی چون پیوند استخوان و یا سینوس لیفت توجه کنید.

 

انتخاب محتاطانه بهترین متخصص برای کاشت ایمپلنت اگرچه فرآیندی وقت گیر و خسته کننده است، اما مزایایی چون لبخند زیبا، سلامت لثه، عدم صرف هزینه های مجدد در آینده را در پی دارد.

 

کلینیک دندانپزشکی و ایمپلنت دکتر علی صفار

 بهترین متخصص ایمپلنت

دکتر علی صفار متخصص جراحی لثه و ایمپلنت های دندانی با رتبه برتر بورد تخصصی و مدرس دوره های ایمپلنت برای دندانپزشکان است. همچنین دارای فلوشیپ icoiو مستر پروتز و زیبایی از وین و مالمو می باشد. تاکنون مقالات بسیاری از وی در حوزه درمان ایمپلنت در ژورنال های داخلی و بین المللی به چاپ رسیده است. به لحاظ عملی و تجربه دارای 10 سابقه فعالیت در زمینه کاشت ایمپلنت دندانی است. داشتن تجربه، دانش فنی و عملی بالا باعث شده است تا موفق به تاسیس کلینیک تخصصی برای ارائه انواع خدمات درمانی و زیبایی شود. در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته، استفاده از متریال مرغوب و معتبر، کادر حرفه ای و باتجربه از مزایای این کلینیک است. اگر کاندیدای کاشت ایمپلنت دندان هستید برای هماهنگی وقت مشاوره و اطلاع از هزینه های درمان ایمپلنت می توانید با شماره های کلینیک دکتر علی صفار تماس حاصل فرمایید.

02122179694/09129428661

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز