خبرگزاری کار ایران

هدیه‌ای متفاوت و ویژه برای روز زن

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۰۴۶

وب­سایت خرید آنلاین بیمه تیم­شیم فعالیت خود را همزمان با روز ملی بیمه (13 آذر 1398) آغاز کرد. تیم ­شیم در گام نخست فعالیت خود، تمرکزش را بر ارائه بیمه ­های بدنه خودرو و شخص ثالث قرار داده است. از جمله امکانات و مزیت­های این وب­سایت خرید اینترنتی بیمه، می­‌توان به صرفه­‌جویی در زمان و سهولت خرید بیمه اشاره کرد.

فقط چند کلیک لازم است تا به صورت اینترنتی، بیمه خود را از طریق تیم­شیم خریداری نمایید. درنهایت هم بیمه­‌نامه شما در کم­ترین زمان ممکن و با ارسال رایگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

هدیه‌ای متفاوت و ویژه برای روز زن

متفاوت هدیه بده!

تیم ­شیم به مناسبت روز زن، پیشنهاداتی برای مشتریان خود در نظر گرفته که مبارک بودن این روز را چند برابر کند. بنا بر گزارش روابط عمومی تیم­شیم، آن دسته از افرادی که تا تاریخ 27 بهمن بیمه­ نامه ماشین خود را از طریق وب­سایت تیم­شیم تهیه نمایند، 25% پول‌پَس و 25 هزار تومان تخفیف نقدی خواهند داشت.

هدیه دادن زیبا است. این که چه هدیه ­ای باشد، چندان اهمیتی ندارد و بیش از هر چیز قرار است به آدم های مهم زندگی­مان بگوییم دوستشان داریم. این همان چیزی است که خیلی­ هایمان می­گوییم اما دلمان می­خواهد هدیه­ای تهیه کنیم که وقتی عزیزمان آن را از ما می­گیرد، خشوندی‌اش را ببینیم.  تیم­شیم از همان ابتدا در کنار انقلاب بیمه­ای و تحولاتی که برای صنعت بیمه در سر داشت، هدف دیگری را نیز برای خودش تعریف کرد و آن ارزش گذاشتن بر رویدادهای مهم اجتماعی و انسانی است. مثل همین سنت هدیه دادن. تیم­شیم برای تهیه هدیه به مناسبت روز زن و مادر، بیمه را پیشنهاد می­کند. به این صورت هم هدیه با ارزشی برای عزیزتان تهیه می­کنید و هم به او می­فهمانید سلامتی­اش چقدر برایتان مهم است. 

تیم‌شیم؛ تیم حواس ­جمع­ها

تیم­شیم با هدف پیشرفت صنعت بیمه کشور برای نخستین بار الگوی بیمه تیمی را در ایران ارائه کرده است. این الگو که فعلاً در ارائه بیمه بدنه خودرو پیاده‌سازی شده است، مزایا و امکانات زیادی برای کاربرانی فراهم می‌کند که از این سایت بیمه‌نامه‌ خود را خریداری کنند.

با خرید اینترنتی بیمه از تیم‌شیم شما در صورت تمایل می­توانید تیم تشکیل دهید یا به تیم‌های موجود بپیوندید و بیمه شوید. فایده‌اش چیست؟ با بیمه تیمی، پس ­اندازی تیمی برایتان در نظر گرفته می­شود و به صورت روزشمار، درصدی از حق بیمه­تان، برایتان واریز می­شود. این پولی که به اعتبار حسابتان برمی‌گردد همان پول‌پس است. هر چه تعداد اعضای تیمتان بیشتر باشد، پول‌پس تیمی شما هم افزایش می‌یابد. تنها کافی است شما و هم‌تیمی‌هایتان مطمئن‌تر رانندگی کنید. هر چه خسارتتان کم‌تر باشد، پول‌پس شما بیشتر می‌شود. حیرت­انگیز نیست؟

یادتان هست گفتیم تیم­شیم، به ارزش­های اجتماعی اهمیت می­دهد؟ یکی از مهم­ترین­شان همین هوای همدیگر را داشتن و بهتر رانندگی کردن است. تیم­شیم با ارائه این الگوی تازه شما را به سمت رانندگی بهتر و محتاطانه­تر ترغیب می­کند. راه ترغیب کردن هم با ارائه پول­پس به شما است. هر چه مطمئن‌تر برانید، بیشتر سود می‌کنید.

مسابقه تیم‌شیم؛ جایزه میلیونی

علاوه بر تخفیف نقدی و پول‌پَس، تیم‌شیم به یکی از کاربرانی که تا 27 بهمن در وب‌سایت تیم‌شیم ثبت نام کند به قید قرعه مبلغ یک میلیون تومان هدیه می‌دهد.

یک میلیون تومان هدیه با ثبت‌نام در سایت تیم‌شیم تا 27 بهمن 1398

توضیحات و جزئیات بیشتر درباره تیم‌شیم، بیمه‌ تیمی و پول‌پَس را می‌توانید در وب‌سایت تیم‌شیم مطالعه کنید:

 

https://teemsheem.com/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز