خبرگزاری کار ایران

چه عواملی باعث ریزش مو در خانم‌ها می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۰۳۸

خانم‌ها نیز همانند آقایان ممکن است در طول زندگی خود ریزش مو را تجربه کنند. زمانی‌که شما جلوی آینه ایستاده اید و مشغول شانه کردن موهایتان هستید متوجه ریزش شدید موهایتان می‌شوید و این یک مساله نگران کننده برای شما محسوب می‌شود. اما هیچ جای نگرانی نیست، در دنیای مدرن امروز، کاشت مو با استفاده از متدها و تکنیک‌های مختلف انجام می‌شود و شما می‌توانید با مراجعه به یک کلینیک معتبر کاشت مو، مو بکارید و زیبایی و جوانی خود را بازگردانید.

در این مطلب قصد داریم دلایل ریزش مو در خانم‌ها را بررسی کنیم، در ادامه با ما همراه باشید.

علل ریزش مو در خانم‌ها

باید بدانید که شما تنها فردی نیستید که ریزش مو را تجربه می کنید بلکه بسیاری از خانم‌ها می‌توانند چنین مشکلی را داشته باشند. کم شدن مو در زنان به دلایل متفاوتی اتفاق می افتد و بهترین کار برای کسی که ریزش مو را تجربه کرده این است که دلیل اصلی را شناسایی و درمان کند.

بهترین راه برای تشخیص دلیل ریزش مو، انجام تست خون است تا ازاین طریق میزان آهن، هورمون های تیروئید و وضعیت استروژن خون مشخص شود.

این باور که کم پشت شدن مو تنها مربوط به آقایان است، یک تصور غلط می‌باشد. تحقیقات جدید نشان می‌دهد چهل درصد از افرادی که ریزش موی موقتی یا بلندمدت را تجربه می کنند، برخلاف تصورمان خانم‌ها هستند.

کم شدن مو در زنان به دلایل گوناگونی رخ می‌دهد که در اکثر موارد دلایل ریزش مو قابل تشخیص و درمان است. بنابراین اجازه دهید ابتدا بعضی از دلایل رایج که باعث ریزش مو در خانم ها می شود را بیان کنیم.

تغییرات هورمونی بعد از حاملگی, علت ریزش مو در خانم ‌ها

مادرانی که به‌تازگی دوران حاملگی را پشت سر گذاشته‌اند، پس از مدت شش ماه ریزش مو را تجربه می کنند و این زمانی است که مقدار استروژن در خون در حال برگشت به مقدار طبیعی است. در واقع آنچه که ریزش موی شدید به نظر می‌آید در حقیقت تنظیم چرخه رشد طبیعی مو محسوب می‌شود.

کمبود آهن، علت ریزش مو در خانم ‌ها

یکی از کلیدی‌ترین و شایع ترین دلایل ریزش مو در خانم ها از سنین نوجوانی تا میانسالی، کمبود آهن است. اگرچه با مصرف غذاهای حاوی آهن یا قرص های آهن این موضوع برطرف خواهد شد، اما بهتر است قبل از مصرف خودسرانه این قرص ها با پزشک خود در این زمینه مشورت کرده تا در صورت تشخیص نیاز توسط پزشک از این قرص ها استفاده کنید؛ زیرا آهن بیش از حد در بدن نیز منجر به بروز بعضی مشکلات می شود.

ارث، علت ریزش مو در خانم ‌ها

دلیل دیگر ریزش مو، ارثی و ژنتیکی است که همیشه تصور می‌شود مخصوص آقایان است، اما تعداد زیادی از خانم ها بعد از سن بلوغ درگیر این نوع ریزش مو می شوند. البته شروع این نوع ریزش مو در همه افراد یکسان نیست، یعنی بعضی ها از همان 15 سالگی درگیرش می شوند و برخی دیگر در سنین 20 تا 30 سالگی یا دیرتر. خانم ها این نوع ریزش مو را به صورت نازک شدن موها یا باز شدن فرق سر، تجربه می کنند.

انتخاب کلینیک معتبر در ریزش مو

تیم تخصصی کلینیک مدرن با ارائه خدماتی مُدرن در عرصه پوست، مو و زیبایی همواره در تلاش است تا با بهره گیری از تیم متخصصین با تجربه و با استفاده از آخرین دستاوردهای مهندسی پزشکی اعتماد متقاضیان این خدمات را به این مرکز به نحو احسن پاسخ دهد. این مجموعه ضمن ارائه بهترین  روش کاشت مو، خدمات دیگری اعم از مزوتراپی مو، کاشت ابرو و  کاشت ریش و سبیل را با بهترین کیفیت در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

#بازمیشه که شعار کلینیک مدرن است بیانگر این موضوع مهم است که با هر وضعیت مالی و اقتصادی، با هر شرایط جسمی و سنی و با هر وضعیتی از تراکم مو در ناحیه سر، ابرو و ریش و سبیل خود می توانید امید داشته باشید که بازهم می شود مو، ابرو و ریش و سبیل پرپشت داشت حتی اگر بانک مویی بسیار ضعیف و کم تراکمی داشته باشید.

نمونه کارهای این مرکز را با هشتگ #بازمیشه در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

تلفن: ۰۲۱-۸۷۷۰۰۰۰۰       مشاوره 24 ساعته: 1181818-0912

آدرس ما در شبکه های اجتماعی: modernclinique

نشانی: تهران – سعادت آباد- بلواردریا- بین خیابان گلها و خیابان رامشه- پلاک ۷۰- طبقه ۳

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز