خبرگزاری کار ایران

دوربین مدار بسته و مرکز خرید

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۱۹۴

دوربین های مدار بسته هر روز در حال گسترش در سطوح مختلف هستند و هر کدوم با توجه به ویژگی های مهمشون یک وظیفه مهم رو بر عهده دارن . مهمترین ماموریت این دوربین ها ، حفظ امنیت و تصویر برداری از کلیه زوایاست، تا اگه خدای نکرده سرقتی یا رویدادی رخ داد بتونن از اون تصویر برداری کنن . استفاده از دوربین های مدار بسته امروزه تونسته سطح ایمنی شهر ها رو بالاتر ببره تا کمتر شاهد بروز سرقت ، نزاع و درگیری باشیم . تصاویری که در فضای مجازی از سرقت ، دعوا ، زورگیری و مواردی از این دست هر روز دست به دست میشه باعث شده تا میزان این نوع آسیب های اجتماعی در محل هایی که دوربینا نصب شدن به حداقل برسه .

با توسعه شهر نشینی، تعداد مراکز خرید در شهر ها بیشتر شدن ، شهروندان بیشتر از گذشته تمایل دارند تا خریدشون رو از این مراکز انجام بدن و این باعث شده تا جمعیت زیادی از این مراکز بازدید کنند ، در روز های تعطیل و جشن های مختلف شامل عید و ... جمعیت زیادی به این مراکز رفت و آمد می کنند . این افزایش ترافیک باعث شده تا مدیران مراکز خرید به فکر یک سامانه مناسب جهت پایش حرکات و ارتقای سطح امنیت آنها باشند . شاید بهترین و رایج ترین سیستمی که می تونه سطح ایمنی مرکز خرید رو افزایش بده ، سیستم دوربین مدار بسته هست .

دوربین مدار بسته در مرکز خرید

خب گفتیم که مراکز خرید مکان های پر ترددی هستن و این تردد میتونه مشکلاتی مثل سرقت ، دعوا ، نزاع ، تصادف و یا مشکلات دیگه ای مثه جا گذاشتن وسایل ، گم شدن بچه ( !! ) و ... رو بهمراه داشته باشه . برای حل این مشکل بهترین شیوه استفاده از دوربین مدار بسته هست . دوربین ها مثه چشم های همیشه بیدار همه جا رو تحت نظر دارن و به ماموران حفاظت مراکز خرید کمک می کنن که هر مورد مشکوکی رو بصورت زنده یا در تصاویر ضبط شده چک کنن.

اما چه جاهایی که یک مرکز خرید می تونه توسط دوربین مدار بسته پوشش داده بشه :

  1. پارکینگ مرکز خرید

سرقت از وسایل داخل ماشین هایی که تو پارکینگ پارک شده می تونه بدترین خاطره ای باشه که یک شهروند می تونه از یک مرکز خرید با خودش همراه ببره . از این رو دوربین ها می تونن کمک کنن تا هیچ شهروندی با خاطره بد این مراکز رو ترک نکنه !

2. فضای بیرونی و خیابان

دوربینا می تونن یک تصویر کلی از فضای بیرونی و خیابون اصلی جلوی مرکز خرید بگیرن ، بیشتر سرقت ها ، دعوا ها یا مواردی شبیه به این یا از این قسمت شروع می شن یا ادامه شون به این قسمت کشیده می شه . پس دوربین مدار بسته می تونه بهترین ناظر بر اعمال این افراد باشه !

3. درب های ورودی

درب های ورودی بهتره که توسط دوربین های بهتری پوشش داده بشه ، هر فردی لااقل یک بار باید از دربهای ورودی عبور کنه و این باعث می شه که تصویر اون در دیتا بیس دوربین ثبت بشه تا در صورت ایجاد مشکل ، تصویر با کیفیت فرد توسط مسئولات حفاظت فیزیکی به مراجع ذیصلاح ارائه بشه .

4. راهرو های مرکز خرید راه پله ها و آسانسور ها

کلیه این فضا ها توسط دوربین های معمولی که دید کلی ارائه می دن پوشش داده می شه تا در صورت بروز هر نوع مشکلی افراد بتونن به بهترین نحو ، مشکلشون رو حل کنن .

چه دوربینی برای مراکز خرید بخریم ؟

تا اینجا متوجه شدیم که وجود سیستم مدار بسته مناسب برای مراکز خرید اهمیت زیادی داره . اما سیستم نظارت تصویری مناسب مراکز خرید باید چه ویژگی هایی داشته باشه . چه برند دوربین مدار بسته ای برای مراکز خرید مناسبه و اون دوربین رو باید از چه شرکتی بخریم ؟ در ادامه در مورد این چند سوال مهم با شما صحبت می کنیم .

یکی از ویژگی هایی که باید در انتخاب دوربین مناسب مرکز خرید بهش توجه کنیم ، لیستی کامل از مدل های دوربین ها و بقیه تجهیزات هست . هر چه این لیست کامل تر و تنوع دوربین هاش بیشتر باشه ، دست مشتریان در انتخاب دوربین مناسب تر ، بازتره و می تونن با قیمت بهتری سیستم نظارت تصویری رو داشته باشن . یکی از محبوب ترین برند های مدار بسته دنیا که تو ایرانم الان ده سالی داره کار می کنه و هم از لحاظ قیمت و هم لیست کامل محصولات مورد توجه هست ، برند هایک ویژن هست . این برند از سال 2015 تا الان تونسه به عنوان پرفروش ترین و محبوب ترین برند مدار بسته دنیا خودش رو مطرح کنه . دوربین های هایک ویژن می تونن همه قسمت های یک مرکز خرید رو پوشش بدن و هیچ نقطه ای از دید اونها پنهون نمی مونه .

شرکت پرشیا سیستم نماینده شرکت هایک ویژن در ایران هست و شما می‌تونید با اطلاع از قیمت هایک ویژن با خیال راحت برای خرید دوربین مدار بسته از این شرکت اقدام کنید. به علاوه یه تیم فنی ، حرفه ای و کامل از کارشناسای کاربلد ، تو واحد پروژه این شرکت هستن که اگه تمایل داشته باشین ، بصورت رایگان مرکز خرید شما رو بازدید می کنن و یک راه حل جامع نظارت تصویری ویژه مرکز خرید شما بهتون می دن . راهکاری که شامل نقشه فنی ، برآورد قیمت و نیاز مندی های نصب سیستم مدار بسته در مرکز خرید هست .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز