خبرگزاری کار ایران

مشکلات این روز­های خریداران مواد غذایی

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۸۸۵

تا حالا برایتان پیش آمده به دنبال خرید عسل اصل و طبیعی باشید اما ندانید آن را از کجا تهیه کنید؟ یا مثلا قصد خرید برنجی خوب و خوش پخت داشته اید اما برنجی بی کیفیت و نامرغوب نصیبتان شده؟ آیا شما هم مثل خیلی ها به دنبال خرید چایی سالم و بدون مواد افزودنی بوده اید اما به آن دسترسی نداشته اید؟ این ها همه، دغدغه­ های این روزهای خریداران محصولات غذایی است. البته ما برای شما یک راه حل سراغ داریم.

مشکلاتی که دیدیم و شنیدیم ...

تمام سؤال هایی که در ابتدای این مطلب خواندید دغدغه ها و مسائلی بود که قبل از تاسیس درکام با آن مواجه بودیم و از دوستان و اطرافیان خود می شنیدیم. متاسفانه این روزها پیدا کردن محصولاتی که از سلامت و کیفیت آن مطمئن باشیم کار بسیار سختی شده است. تا جایی‌ که حتی بعضی از فروشندگان بی انصاف، محصولات بی کیفیت و ناسالم را به اسم محصول ارگانیک می فروشند.

ما همه ی این مشکلات را دیدیم. دیدیم که برنجی که ناخالصی داشت و با برنج های خارجی، قاطی شده بود را به اسم برنج درجه یک ایرانی به مردم می فروشند. دیدیم که بعضی ها به دروغ، عسلی را که زنبور با آب و شکر تغذیه شده، با قیمت‌های پایین و به اسم عسل طبیعی می فروشند.

خود من که این مطلب را برای شما می نویسم، یکبار در فروشگاهی قدم می زدم و در کمال ناباوری دیدم که چای ارزان قلم درشت را به اسم چای سرگل که گران‌ ترین چای ایرانی‌ ست برای فروش گذاشته بودند.

درکام؛ فروشگاهی که برای جلب اعتماد و راحتی شما تاسیس کردیم

درکام فروشگاهی است که ما برای جلب اعتماد خریداران و ارائه محصولاتی باکیفیت و سالم به مشتریان تاسیس کردیم. درکام یک فروشگاه اینترنتی مواد غذایی است اما فروشگاه ما با بقیه فروشگاه‌ هایی که می شناسید متفاوت است.

کیفیت؛ مهم ترین ارزش ماست

روزی که درکام تاسیس شد اولین و مهمترین قانونی که برای خود گذاشتیم این بود که تا وقتی که از کیفیت و اصل بودن محصولمان مطمئن نشدیم آن را به دست مشتری نسپاریم. میزان بالای رضایت مشتری های ما تا کنون ثابت کرده است که محکم روی حرفمان ایستاده ایم. ما برای ساختن درکام و برای ساختن برندی با کیفیت، تیمی پرتلاش داریم، تخصص و تجربه داریم،  محصولاتمان رو خوب می شناسیم و می دانیم که عسل طبیعی، برنج درجه یک و یا چای ایرانی اصل باید چه ویژگی هایی داشته باشد

فرآیند کاری ما، ما را متفاوت کرده است

ما از نزدیک به شهرها و روستاها سفر می کنیم و به کارگاه ها و کارخانه ها سر می زنیم. با تولیدکنندگان و محلی ها صحبت می کنیم و بهترین نمونه ها از محصولات را انتخاب می کنیم و به تهران می آوریم. اما کار ما به همین جا ختم نمی‌شود. این نمونه ها توسط افراد و سرآشپزان مختلف تست و بررسی می شود. اگر محصولی قابلیت آزمایش شدن داشته باشد آن‌ را به آزمایشگاه می بریم. برای مثال تمام عسل های درکام در آزمایشگاه های معتبر عسل تست و بررسی شده اند تا اصل و طبیعی بودن آن تایید شود. ما برگه آزمایشگاه عسل را نیز به مشتری خود نشان می‌دهیم تا خیالش از این بابت راحت شود.

تمام این مراحل را طی می کنیم تا با اطمینان بهترین محصولات را به دست مشتری برسانیم. از فروشگاه آنلاین ما می توانید محصولاتی مثل عسل طبیعی، چای ایرانی اصل، روغن حیوانی کرمانشاهی، عرقیات گیاهی و انواع برنج ایرانی را تهیه و خریداری کنید.

ما دوست داریم شما نیز به اندازه ما این محصولات را بشناسید

ما به مشتری های خود این اطمینان را داده ایم که هر محصولی که از درکام خریداری می کنند بهترین از نوع خودش است. اما این برای ما کافی نبود چراکه دوست داریم در حد توانمان شما را آگاه کنیم تا کسی نتواند محصولی بی کیفیت به شما بفروشد.

ما در درکام سعی می کنیم با انتشار محتواهای گوناگون تجربیات و دانش خود را با شما به اشتراک بگذاریم تا حتی اگر از ما خرید نکردید و قصد خرید از فروشگاه‌های دیگر را داشتید آگاهانه خرید کنید.

به سایت درکام و یا پیج اینستاگرام درکام که سر بزنید مطالب گوناگونی برای شما آماده کرده ایم. ما به شما می گوییم که انواع چای ایرانی چیست و چگونه می توانید از ظاهر چای متوجه نوع آن شوید. به شما می گوییم که چطور عسل طبیعی و اصل را تشخیص دهید. به شما می گوییم که چه نوع روغن حیوانی برای ذائقه شما مناسب تر است و همینطور مطالب مفید دیگری که به شما کمک می کند با آگاهی بیشتری خرید کنید.

سخن آخر

هدف تیم ما در درکام جلب رضایت شما و رفع تمام دغدغه هایی است که در اول این مقاله به آن اشاره شد امیدواریم بعد از خرید از ما با شنیدن نام درکام کیفیت و اعتماد در ذهن شما نقش ببندد.

به امید دیدار شما

فروشگاه اینترنتی درکام

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز