خبرگزاری کار ایران

خلیفه سلطان:

ترکیب جشنواره و نمایشگاه فولاد نقش فزاینده‌ای در توسعه این صنعت دارد/ هدف ایجاد فضا برای رشد صنعت فولاد باشد

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۶۸۴

دومین اختتامیه جشنواره و نمایشگاه فولاد ملی ایران با حضور تعدادی از شرکت‌های بزرگ صنعت فولاد و شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خلیفه سلطان دبیر دومین جشنواره و نمایشگاه فولاد ملی ایران در اختتامیه این جشنواره با بیان اینکه از یک سال گذشته برنامه بومی‌سازی را در انجمن فولاد فعال کردیم، بیان داشت: در این جشنواره و نمایشگاه به عنوان یک ساختار به موضوع نگاه کردیم نه برگزاری یک نمایشگاه. ترکیب جشنواره و نمایشگاه با هم نقش فزاینده‌ای دارند.

خلیفه سلطان با بیان اینکه فضای ایجاد شده تقاضا محور است، بیان داشت: شرکت‌های دانش بنیان با تجربه هستند و تلاش می‌کنند این فضای تقاضامحور را توسعه دهند.

وی ادامه داد: روی سامانه جامع توسعه تکنولوژی بومی‌سازی کار کردیم. سیستم کدینگ طراحی شده و اقلام درآورده شده است و دو ماه پیش از این سامانه رونمایی شد.

دبیر دومین جشنواره و نمایشگاه فولاد ملی ایران گفت: هدف باید ایجاد فضایی برای رشد صنعت باشد، سهم تامین‌کنندگان در زنجیره فولاد و صنایع معدنی از صنایع دیگر بالاتر است.

خلیفه سلطان گفت: آمار ۹۵.۵ میلیون یورویی قراردادهایی که گرفته شد و تا پایان سال گرفته خواهد شد، شامل ۵.۷ دهم میلیون یورو فولاد خوزستان، ۲۰ میلیون یورو گل‌گهر، ۶.۴ دهم فولاد خراسان، ۶.۷ دهم میلیون یورو هلدینگ کاوه پارس و ۸.۳ میلیون یورو فولاد آلیاژی ایران است.

وی افزود: در سال جدید سهم بازار توسعه پیدا کرده و فولاد اسفراین ۸.۳ دهم میلیون یورو تا پایان سال به فروش می‌رسانند و ۱۷ میلیون یورو نیز برای سال آینده پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز