خبرگزاری کار ایران

با تشک خوشخواب، خواب راحتی داشته باشید!

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۳۳۶

تشک طبی است که همانطور که از نام آن مشخص می‌باشد مصرف پزشکی داشته و حتما باید به کیفیت آن در زمان انتخاب تشک دقت شود چرا که بی‌کیفیت بودن آن می‌تواند آسیب‌های جدی به اندام شما بزند و شما باید بهترین تشک را انتخاب کنید.

ایلنا؛ تشک خوشخواب امروزه یکی از ضروری ترین لوازم منزل بخصوص اتاق خواب محسوب میشود بنابراین برای انتخاب آن باید نکات مهمی را رعایت کنید که ما در این مقاله قصد داریم به برخی از این نکات اشاره کنیم. همانطور که میدانید معمولا بیشتر آدم ها ساعاتی از شبانه روز را با خوابیدن سپری میکنند تا برای شروع روز بعدی سرحال و آماده باشند زیرا داشتن خواب کافی یکی از ضروریت های زندگی افراد است که میتواند تمام فعالیت های روزمره را تحت تاثیر قرار دهد. البته از قیمت تشک هم نباید غافل شد. برای داشتن یک خواب راحت که باعث شود تمام خستگی‌های روزانه شما رفع شود کافیست یک تشک خوشخواب مناسب و راحت تهیه کنید تا پس از گذراندن یک روز پرمشغله به خود استراحت دهید.

انواع تشک خوشخواب

ممکن است براساس نیاز هر یک از افراد انواع مشخصی تشک خوشخواب وجود داشته باشد که هرکدام با قیمت و مشخصات متفاوتی در بازار موجود است. تشک‌هایی که با نام‌های گوناگون در بازار وجود دارند هر کدام ویژگی‌های خود را داشته و قیمت تشک‌ها نیز متفاوت می‌باشد که با توجه به تفاوت جنس و امکاناتی که در آن بکار گرفته شده قیمت خرید تشک نیز متفاوت می‌باشد. هر شخص با توجه به مشخصات بدنی خود اقدام به خرید تشک خوشخواب میکند اما میتواند تنها از دو مدل تشک فنری و تشک طبی انتخاب کند. تشک فنری جز ساده‌ترین انواع تشک‌ها می‌باشد که به دلیل مناسب بودن قیمت تشک، تهیه آن از نظر مالی برای هر شخصی با داشتن پایین‌ترین بودجه‌ها نیز امکان پذیر است.

نوع دوم تشک خوشخواب، تشک طبی است که همانطور که از نام آن مشخص می‌باشد مصرف پزشکی داشته و حتما باید به کیفیت آن در زمان انتخاب تشک دقت شود چرا که بی‌کیفیت بودن آن می‌تواند آسیب‌های جدی به اندام شما بزند و شما باید بهترین تشک را انتخاب کنید. قیمت تشک طبی نسبت به قیمت تشک فنری کمی بالاتر است که به طبع از کیفیت و راحتی بیشتری نیز برخوردار می باشد.

با تشک خوشخواب، خواب راحتی داشته باشید!

بالش مموری فوم

بالش مموری فوم یکی از ابزارهای مناسب برای کاهش درد در ناحیه سر و گردن از طریق افزایش گردش خون است که نقش مهمی در یک خواب مهم دارد. مموری فوم در واقع یک نوع فوم میباشد که اولین بار توسط سازمان فضائی آمریکا (ناسا) کشف شد و مورد استفاده قرار گرفت. داستان اختراع مموری فوم از این قرار بود که فضا نوردان از جو زمین خارج می شدند در لایه های بالائی جو به دلیل از بین رفتن نیروی گرانش زمین بین مهره های کمر فضانوردان فاصله می افتاد و حدود ۶ تا ۷ سانت قد میکشیدند.اما به محض اتمام ماموریت وبازگشت به زمین از انجا که مهره ها سر جای اولیه خود نبودند به همین دلیل فضانوردان فلج میشدند. تا اینکه سازمان فضائی امریکا با ابداع مموری فوم واستفاده از آن در لباسهای فضانواردان این مشکل را بر طرف کردند. مموری فوم تقریبا به صورت هوشمند عمل میکند یعنی با دریافت گرما و وزن بدن متناسب با وزن و گرمای بدن شکل میگیرد. و باعث میشود بدن در یک راستا قرار گرفته و فشار از روی مهره های گردن و ستون فقرات برداشته شود.

نقش بالش مموری فوم در خواب راحت

  1. برطرف شدن درد و فشار

از آنجایی که مموری فوم در گردش خون بسیار تاثیر گذار است، دمای بدن هم تنظیم میکند و باعث میشود بدن در بهترین حالت قرار بگیرد. بالش مموری فوم این تفاوت درجه حرارت را تنظیم می‌کند و در صورت لزوم درد را تسکین می‌دهد.

2.قرارگیری بهترین حالت سر و گردن

مهمترین مزیت مموری فوم، پشتیبانی از موقعیت سر، منحنی گردن و منحنی ستون فقرات است.

3.طول عمر بالا

مواد به کار رفته در این نوع بالش‌های طبی، نیاز به نگهداری از آنها به حداقل رسانیده است. با پوششی مقاوم در برابر آلودگی‌های آلرژی‌زا و گرد و غبار، کاملا قابل شستشو است.

4.دوام و استقامت بالا

بالش مموری فوم در استفاده‌های زیاد دچار تورفتگی و به طور کلی خرابی نمی‌شود.

تشک مموری فوم

تشک مموری فوم  جز تشک های مدرن حساب میشود که انعطاف پذیری بالایی دارد که به حرارت و فشار وارد شده حساسیت بالایی دارد. با این توضیح می توانید متوجه شوید که این نوع تشک ها با توجه به وزن، حرارت بدن و شکل عضلات کاربران، عملکرد کاملاً متفاوتی خواهند داشت. در توصیف این نوع از تشک ها باید گفت که اگر دست خود را در یک قسمت خاصی از تشک فشار دهید و بعد بردارید خواهید دید که تشک شکل دست شما را به خود می گیرد. اگر توجه کرده باشید در هنگام خواب بر روی تشک معمولی، گودی کمر شما تا تشک فاصله دارد. این فاصله در تشک مموری فوم دار به راحتی پُر می شود. اگر این نوع از تشک ها را با نام های دیگری ازجمله تشک طبی در بازار شنیدید، تعجب نکنید؛ چرا که این نوع تشک ها خاصیت طبی بسیار بالایی در مقایسه با مدل های فنری دارند به گونه ای که اکثر پزشکان ارتوپد به اشخاصی که از دیسک کمر رنج می برند یا عمل جراحی انجام داده اند، توصیه می کنند که از تشک های مموری فوم دار استفاده نمایند.

با تشک خوشخواب، خواب راحتی داشته باشید!

تشک خوشخواب خود را از فروشگاه آنلاین تشک، iranmattress به صورت اینترنتی انتخاب و خریداری کنید. iranmattress به عنوان بزرگترین و تخصصی‌ترین فروشگاه‌های آنلاین خوشخواب محسوب می‌شود که انواع تشک خوشخواب شامل: تشک فنری، تشک طبی فنری، تشک فول طبی، تشک هتلی و بیمارستانی، تشک مهمان، تشک مموری فوم، بالش مموری فوم و ... را به صورت آنلاین به مشتریان خود عرضه می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش با شماره های دفتر مرکزی: 02177333099 همراه مدیریت : 0912293697857 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز