خبرگزاری کار ایران

ترفندهای خشکشویی

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۰۶۲

از اینکه لباس هایی که خریداری می کنید کیفیت لازم را ندارند، نگران هستید؟ امروزه با توجه به اینکه کیفیت پارچه و منسوجات نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده، اهمیت رعایت ترفندهای خشکشویی برای تمیزی بهتر و ماندگاری بیشتر لباس افزایش پیدا کرده است. شاید به همین علت است که در سال های اخیر استقبال مردم برای استفاده از خدمات خشکشویی بیشتر از گذشته شده که خشکشویی آنلاین واش لین نیز استفاده از این خدمات را ساده تر کرده است.

ایلنا؛ هرچند یک خشکشویی حرفه ای تمام ترفندهای خشکشویی را به صورت کامل رعایت می کند، اما بد نیست شما نیز از این ترفندها مطلع باشید. نکته مهم این است که بسیاری از این ترفندها در منزل نیز قابل اجرا هستند. با این حال اگر از مزایای استفاده از خشکشویی آنلاین و تعرفه قیمت آن ها مطلع شوید، احتمالا از خشکشویی کاپشن گرفته تا دیگر لباس ها و منسوجات را به این مراکز می سپارید.

ترفند اول: تفکیک لباس ها برای خشکشویی

اولین و مهمترین نکته که از ابتدایی ترین ترفند های خشکشویی است، تفکیک لباس ها است. تفکیک کردن لباس ها شاید امری ساده و پیش پا افتاده به نظر برسد؛ اما موضوعی مهم برای حفظ رنگ و بافت و همچنین افزایش عمر لباس های شما است. البته اینکه اصول تفکیک لباس برای شستشو چیست و باید به چه نکاتی در این زمینه توجه شود، یک موضوع تخصصی است که باید به صورت مجزا مورد بررسی قرار گیرد.

یکی از دلایلی که توصیه می شود از خدمات خشکشویی آنلاین استفاده کنید این است که سامانه های معتبر خشکشویی با بهره مندی از دانش و تجربه در شستشوی لباس های مختلف، تمامی نکات مربوط به تفکیک لباس را رعایت می کنند. نکاتی که ممکن است حتی شما یکبار هم آنها را نشنیده باشید اما اهمیت زیادی در شستن لباس های حساس یا غیر حساس دارند.

ترفند دوم: تنظیم دمای آب در خشکشویی

یکی از ترفند های خشکشویی که کمتر مورد توجه قرار می گیرد و به سادگی باعث از بین رفتن لباس ها می شود، تنظیم دمای آب است. اینکه از آب با چه دمایی استفاده شود، کاملا به نوع لباس ها و میزان کثیف بودن آن ها وابسته است. تفکیک لباس ها که در بالا نیز اشاره شد، کمک بزرگی برای تعیین دقیق دمای آب است.

اگر خشکشویی اورکت را با دمای پایین تر از حد مشخص انجام دهید، ممکن است اصلا تمیز نشود. در مقابل دمای بیش از اندازه نیز باعث آسیب به پارچه یا چرم اورکت خواهد شد. این در حالی است که تنظیم دمای آب اگر به صورت دقیق انجام شود، نه خشکشویی پلیور باعث کش آمدن آن می شود و نه لکه های چربی روی لباس های مختلف باقی می ماند.

متاسفانه بسیاری از ماشین لباسشویی های خانگی، بر خلاف آنچه بر روی صفحه نمایش نشان می دهد، توانایی تنظیم دقیق دمای آب را ندارند. این در حالی است که ماشین لباسشویی های صنعتی واش لین به صورت دقیق دمای آب را بر اساس اصول شسشوی هر لباس تنظیم کرده و سپس کار شستشو شروع می شود.

ترفند سوم: استفاده از مواد شوینده مناسب

اینکه به صورت کلی بگوییم شسشتن لباس با پودر مناسب است یا مایع لباسشویی یا اصلا بهتر است به طور کلی از جوش شیرین و نوشابه و... استفاده کنیم، کار صحیحی نیست. یکی از ترفندهای خشکشویی استفاده از مواد شوینده مناسب در شستشو است تا هم به بافت های پارچه، چرم و... آسیب وارد نشود و هم تمیزی و پاکیزگی را به ارمغان آورد.

ترفندهای خشکشویی

توصیه می کنیم به هیچ وجه به صورت عمومی از یک نوع ماده شوینده استفاده نکنید. نکته جالب توجه این است که در برخی موارد استفاده از نرم کننده به همراه پودر ماشین لباسشویی، نمی تواند پاکیزگی لباس های شما را تضمین کند. در نتیجه اگر می خواهید لباس های خود را در منزل بشویید، بهتر است بررسی دقیقی در مورد انواع شوینده ها انجام دهید.

یکی از ویژگی های واش لین استفاده از بهترین مواد شوینده در شستشو است. علاوه بر این، بر اساس تجارب کسب شده، مجموعه واش لین با تفکیک دقیق لباس ها پیش از شستشو، برای شستن هر دسته لباس، حوله، پتو و... از مواد شوینده مخصوص استفاده می کنند. این یعنی تضمین کیفیت شستشو برای افرادی که می خواهند عمر لباس خود را افزایش دهند.

ترفند سوم: استفاده از تجهیزات مدرن

برخی گمان می کنند ماشین لباسشویی خانگی همان کاری را انجام می دهد که لباسشویی های صنعتی انجام می دهند. این در حالی است که حتی بین لباسشویی های صنعتی نیز تفاوت های محسوسی وجود دارد. به همین علت است وقتی شما لباس خود را به خشکشویی آنلاین واش لین می سپارید که از پیشرفته ترین دستگاه ها استفاده می کند، گویی لباس یا پتو خود را جدید خریداری کرده اید. این در حالی است که اگر تمامی نکات بالا را رعایت کنید اما از ماشین لباسشویی خانگی استفاده کنید، چنین شرایطی ایجاد نخواهد شد.

این موضوع کاملا وابسته به نوع تجهیزات و دستگاه هایی است که فقط در خشکشویی های حرفه ای پیدا می شود که به صورت کارگاهی فعالیت می کنند. واش لین به عنوان یکی از برترین خشکشویی های آنلاین تهران توانسته با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها، در محیطی کاملا حرفه ای خدمات خشکشویی را به همشریان خود ارائه دهد.

ثبت سفارش در واش لین

اپلیکیشن خشکشویی آنلاین  (دانلود برای اندروید و آی او اس)

وب اپلیکیشن خشکشویی  (پیشنهاد برای کاربران ios و دسکتاپ)

ربات تلگرام خشکشویی  (@washlinbot)

تماس با خشکشویی واشلین ۰۲۱۹۱۰۰۶۰۲۲

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز