خبرگزاری کار ایران

کارهای جالب توریست‌های خارجی در دبی

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۶۷۶

دبی چهارمین مکان بازدید شده در جهان است که به دلیل شگفتی های معماری بسیار مرتفع و مجموعه عالی استراحتگاه ها و آبگرم ها مشهور است.

این مکان جایی بوده است که زمانی صحبت از شهری برای برج ستاره ای و مشهوری به نام "برج العرب" بود و فقط می توانست جای آن را با نخل جمیرا و برج خلیفه جایگزین کند. بیایید فقط بگوییم، این شهر هرگز از رشد خود متوقف نمی شود و در حال افزایش سریع برج های آینده نگر و همچنین جاذبه های جذاب است. اگر به خواندن این لیست از سایتهای توریستی که توریاب آماده کرده است ، ادامه دهید ، شما را به گشت و گذار در برخی از بهترین مکان های برای بازدید از  تور دبی می رساند تا بتوانید کارهای جالب را پیدا کنید. مطمئناً ، این یک تجربه تعطیلات است که به سطح دیگری منتقل شده است ، جایی که بزرگترین باغ ها و بازارها در جهان وجود دارد. یک مکان سرگرم کننده پر از نمایش های فرهنگی. دنیای آبزی داخلی و موارد دیگر شرط می‌بندم ، حتی بازدید کنندگان معمولی نمی توانند هنگام بازدید از باغ معجزه در دبی که یکی از پر بازدید ترین جاذبه های گردشگری است ، احساس سوزن سوزن شدن را در پاهای خود پنهان کنند. و تنها پیشنهاد من برای شما این است که برای لحظه ای متوقف شوید ، نفس عمیق بکشید و با هیجان منفجر شوید زیرا این بزرگترین باغ گل در جهان است که با استفاده از حدود 109 میلیون گل برای دیدن ، چشم درمانی به شما ارائه می دهد ، جایی که شما ممکن است کل روز را برای تحسین و شاید معطر کردن رایحه های حباب باغ بو بکشید. بیایید فقط بگوییم ، باغ معجزه بدون شک یکی از مکانهای دیدنی و دیدنی است و مورد علاقه دوستداران طبیعت قرار گرفته است.

کارهای جالب توریست‌های خارجی در دبی

بستکیا: شهر قدیمی و سنتی دبی

با بازدید از بستاکیا که به عنوان منطقه تاریخی الفاهیدی یا البستاکیا نیز شناخته می شود ، طرف دیگر دبی را کشف کنید. این منطقه در کنار روستا الفاهیدی و دبی کریک واقع شده است و یک مکان ایده آل برای یک تور پیاده روی میراث به گشت و گذار در محله دبی است. در اینجا ، این مکان بینش جالبی از فرهنگ عربی ارائه می دهد. اینجاست که می توانید از شگفتی های معماری خانه های قدیمی ، درهای چوبی قهوه ای ، برج های بادی و مسجد سفید کاوش کنید و آن را به مکانی مناسب برای بازدید تور ارزان دبی تبدیل کنید. این مکان تاریخی ، بستکیا حتی می تواند یک احساس خیره کننده را به دوستداران فرهنگ و موهای آرام بخش برای siluetette مدرن شهر ارائه دهد. شهر قدیمی دبی روزهای یکشنبه ، سه‌شنبه و پنجشنبه از ساعت 10:30 تا 12 و شنبه 9:00 الی 10:30 باز است.

کارهای جالب توریست‌های خارجی در دبی

دیرا سوک: بزرگترین بازار طلای جهان

شهر دبی مجموعه های زیادی از بازارها را دارد اما دیره یک مقصد ایده آل است که همه گردشگران از دیدن آن لذت می برند. گفته می شود که در نزدیکی دبی کریک واقع شده است، در دهه 1830 تأسیس شده است ، در واقع وقتی به اینجا می آیید ، هنوز هم می توانید شاهد سبک معماری قدیمی و قوس های چوبی موجود در بازار باشید. اما صبر کنید ، بگذارید بهترین قسمت را داشته باشم و تنها هدف از کل سفر شما در اینجا این است که احتمالاً شاهد انواع طلای نمایش داده شده بر روی پنجره های فروشگاه و حتی خرید بهتر آنها باشید ، علاوه بر طلا ، گردشگران و افراد محلی نیز انواع مختلفی از ادویه جات ترشی جات مانند زیره ، زعفران ، مایع ، گلاب و بخور را از بازار جداگانه واقع در مجاورت گلد سوک می آورند.

کارهای جالب توریست‌های خارجی در دبی

آکواریوم دبی: بزرگترین باغ وحش آبزی زیر آب

اوت لت مال دبی

یکی از لذت بخش‌ ترین کارها در دبی خرید کردن است. مرکز خرید اوت لت دبی با ارائه بهترین کالا از برترین برندهای دنیا با مناسبترین قیمت، یکی از بهترین مکان‌ها برای توریست‌هایی است که به قصد خرید سفر می‌کنند. گفته می‌شود که در این اوت لت استورها مجموعه‌هایی که خیلی ترند و به روز نیستند اما با قیمت استثنایی و بسیار مناسب، وجود دارد. دیدن از این اوت لت مال در تور دبی به همه مسافران توصیه می‌شود.

اگر به اندازه کافی جاذبه های دبی را مشاهده کرده اید ، که من شک می کنم این اتفاق همیشه رخ نخواهد داد ، می توانید به یکی از مراکز خرید ، دبی مال و هیجان در آکواریوم دریایی واقع در داخل آن بروید. این جاذبه توریستی بزرگترین آکواریوم در جهان است و تقریباً 140 گونه از آبزیان دارد. شما می توانید چند می توانید 48 متر طول تونل را طی کنید. با این وجود ، برای داشتن تجربه ای بهتر ، چرا ماجراجویانه نباشیم و از فعالیت های غواصی در قفس و فعالیت های غواصی کوسه خودداری کنیم؟ ، این یک تجربه به یاد ماندنی در طول زندگی را ایجاد می کند. سایر فعالیتهایی که ممکن است برای مسافران و بزرگان اوقات فراغت مناسب باشد ، گرفتن تورهای شیشه ای در کف است.برای لذت هرچه بیشتر و استفاده از تور لحظه آخری دبی با سایت توریاب در ارتباط باشید.

اوت لت مال دبی: یکی از لذت بخش‌ ترین کارها در دبی خرید کردن است. مرکز خرید اوت لت دبی با ارائه بهترین کالا از برترین برندهای دنیا با مناسبترین قیمت، یکی از بهترین مکان‌ها برای توریست‌هایی است که به قصد خرید سفر می‌کنند. گفته می‌شود که در این اوت لت استورها مجموعه‌هایی که خیلی ترند و به روز نیستند اما با قیمت استثنایی و بسیار مناسب، وجود دارد. دیدن از این اوت لت مال در تور دبی به همه مسافران توصیه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز