خبرگزاری کار ایران

در پاییز سفر به باکو و استانبول چگونه است؟

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۴۴۰

بسیاری از افراد سفر های پاییزی را نسبت به تایم های پر رونق ترجیح می دهند و عاشق سفر در هوای بارانی و خنک می باشند . به علاوه گردشگران زیادی زمان های شلوغ و هایسیزن را کنار گذاشته تا در زمان لوسیزن هم از ازدهام وشلوغی مسافران برای لذت بردن از اماکن دیدنی و گردشگری در طول سفر آسوده باشند و هم با هزینه کمتری به مقصد مورد نظر خود سفر کنند . چرا که با سرد شدن هوا و شروع فصل پاییز از تعداد مسافران کاسته شده و آفر های زیادی برای قیمت پرواز ها و هتل ها دیده می شود لذا تور های لحظه آخری ارزان تری را نسبت به تابستان و بهار می توان پیدا کرد.

شرکت بیسان گشت یکی از مجری های مستقیم تور باکو و استانبول می باشد که شما می توانید هر روزه در وبسایت bisungasht.com  تور های لحظه آخری این مسیر ها را بررسی کنید .

سفر به باکو در پاییز

شهر باکو با توجه به این که در منطقه سردسیر قفقاز قرار دارد از اواخر تابستان هوا رو به خنکی رفته و در پاییز هوا کاملا سر است و بارش های فراوانی را با شروع پاییز می توان دید . همین امر باعث می شود قیمت هوایی تور باکو با کاهش محسوسی پیدا کند.

لذا برای افرادی که به دنبال تور های ارزان باکو هستند بی شک با شروع پاییز قیمت های تور ، پرواز و هتل تا حدود زیادی نسبت به بهار و تابستان شکسته می شود . البته باید بدانید این کاهش قیمت برای تور های هوایی باکو با شروع سرما می باشد. چرا که قیمت پرواز ها معمولا کاهش پیدا می کند اما برای مسافرانی که قصد سفر به باکو به صورت زمینی را دارند، تفاوت چندانی نسبت به تور زمینی باکو در بهار و تابستان وجود ندارد . لذا برای کسانی که قصد سفر به باکو به صورت زمینی را دارند و تصمیم دارند که در فصل سرما به باکو سفر کنند تا ارزان تر بتوانند سفر کرده باشند باید بگوییم که تفاوت چندانی وجود ندارد .

البته در فصل پاییز برخی هتل ها قیمت اتاق ها را کمی ارزان تر از فصول هایسیزن ارایه می دهند . البته برخی مسافران تور باکو پایز و زمستان را بخاطر بارش های بینظیر در این فصول انتخاب می کنند و قطعا برای کسانی که با سرما و بارش مشکلی ندارند باکو در پاییز بی نظیر است.

در پاییز سفر به باکو و استانبول چگونه است؟

سفر به استانبول در پاییز:

در واقع شهر استانبول یکی از شهر های گردشگری اصلی برای گردشگران ایرانی در تمام فصول سال به حساب می آید  و همواره در تمام فصول سال رونق خود را حفظ کرده است . اما به طبع با شروع فصل پاییز و سرما تا حدودی از ازدهام مسافران به این شهر زیبا کاسته می شود. اما باز هم در فصل پاییز تور استانبول طرفداران خود را دارد . استانبول در فصل پاییز زیبایی های خاص و فوق العاده ای دارد . در واقع قدم زدن در کوچه و خیابان های برگریزان می تواند خاطرات بی نظیر و فراموش نشدنی ای به سفرتان ببخشد .

نکته مهمی که باید در مورد مسافران تور استانبول گفت این است که بسیاری از مسافران پاییزی استانبول در واقع وارد کنندگان پوشاک به ایران هستند . پوشاک ترک در بین ایرانیان طرفداران زیادی دارد البته باید گفت که کیفیت جنس های ترک غیر قابل انکار است و باعث شده است که بسیاری از مغازه داران به اجناس ترک روی بیاورند و در طول سال چندین بار به این شهر سفر کرده و اجناس ترک را برای فروشگاه های خود وارد کنند . با تغییر فصل و شروع سرما بسیاری از فروشندگان برای وارد کردن پوشاک پاییزه و زمستانه به استانبول سفر می کنند تا اجناس جدید را برای فروش خود خریداری نمایند . گفتنیست که بسیاری از افراد وارد کننده پوشاک ترک با تور زمینی استانبول به این شهر سفر می کنند تا هم با هزینه کمتر و هم راحت تر اجناس خود را وارد نمایند .

در پاییز سفر به باکو و استانبول چگونه است؟

این روز ها با راه اندازی قطار سه ستاره البرز تهران آنکارا سفر برای این قشر مسافران بسیار راحت تر هم شده است . و می توانند هم به انکارا سفر کرده و هم به استانبول بروند و اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنند .

در کل اگر بخواهید قیمت تور های استانبول را در فصول مختلف بررسی کنید باید بدانید که در فصل بهار و تابستان قیمت پرواز ها بسیار بالا می رود و معمولا با توجه به این که هتل ها در اکثر روز ها پر می باشد ، افر های خاصی در این فصول ارایه نمی شود. اما با شروع سرما بی شک قیمت پرواز ها تا حدود زیادی کاهش میابد و در خیلی مواقع هتل ها افرهای ویژه ای را برای رزرو ارایه می دهند و در کل می توان گفت تور استانبول در فصول سرما خیلی ارزان تر از فصول هایسیزن می باشد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز